Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Har vært bort fra jobb i 2 år, pga barn og studier. Skal begynne å jobbe igjen snart, men blir bare for noen mnd da jeg er gravid igjen. Er det greit å sende melding til sjefen min om dette og at vi heller tar oss en nærmere prat neste gang jeg er innom jobben?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Nei... SMS er IKKE greit og bruke til beskjeder i arbeidslivet. SÅfremt det ikke er avtalt at man gir beskjed/svar via det.. Jeg ville besøkt jobben så fort som mulig, aller helst forteller man slikt ansikt til ansikt..Evt så kan du ringe. Mail vil jeg her sammenstille med SMS; å SNAKKE med en person er alfa og omega og viser respekt for arbeidsplassen sin.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Eh, slikt tar en ikke på melding! HI, tror du visste svaret på den selv. Avtal et møte med sjefen din og forklar situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Nei det er ikke greit. I arbeidslivet bør beskjeder overleveres muntelig. Du bør ringe og fortelle det eller avatale et møte.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hvis du var sjefen, hva hadde du ønsket en ansatt skulle gjøre? Høres ikke ut som sjefen har hatt mye glede av å ha ansatt deg. Ring og si at du har noe alvorlig å snakke om og avtal et møte så snart som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå