Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Er babygrøter, bleier, klær billig? Hva er et must å kjøpe for oss som ikke er der mer enn ca 1 gang i året? Vi røyker ikke og drikker heller ikke alkohol. Skal til Nordbysenteret og ta fergen Sandefjord-Strømstad t/r.
Piipii Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Vi bruker å kjøpe kyllingfile, ost, pålegg, kjøttboller, karbonader, kjøttdeig, godteri og brus hvis vi skla ha det til noe spess. Bleier er ikke billigere der. Grøt vet jeg ikke. Venninner bruker å handele en del babyutsrtyr der som de sier de sparer masse penger på.
The Bad Gal Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Vi handler som regel ikke så mye når vi er der, men kyllingfilet må vi alltid ha med tilbake, og Nutella(sjokoladepålegg) til å ha på pannekaker, og selvsagt smågodt i mengder! Jeg tror de har litt større utvalgt av slike barnematglass der, og det er vel også rimeligere enn her.
Gjest Nabaat Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Grøt er billigere. Barnemat generelt. Ferdigkartonger NAN og. Kjøtt er jo billig.. Bleier er vel verken billig eller dyrt, 79(?) libero for 99SEK - det blir vel ca 1krone per bleie i norsk kurs. Husk å si ik assen at du skal betale med svenske visa.
It's all about me Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Velling Barnejuice Kjøttdeig Biff Bacon Kyllingfilet Eple og pærecider, 0.7% på flaske Pærecider, alkoholfri på boks Godis og Glutenfrie varer
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Vi handler en del barnemat i Sverige. Nestle og Semper (det samme som småfolk) barneglass er ca halv pris av i Norge, barnegrøt er ca dobbelt så store pakninger for ca samme pris som i Norge. Bleier er ikke nødvendigvis billigere. Kyllingfilet, svinefilet, karbonadedeig er et must å handle i Sverige. Vi bor ikke så langt fra grensa så vi handler mye melk og meierivarer, barneyoghurt osv som er mye billigere. Ser noen over her har nevnt at barneutstyr er billigere i Sverige, min erfaring er at babyproffsen på Nordbysenteret er nesten lik på pris som i Norge, og mye dyrere enn Happyland på gamle Svinesund, og Kattis Babyshop I Strømstad. Men utvalget er stort på Babyproffsen da.
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Takk for tips! Er nok noe her jeg kommer til å benytte meg av!
ellen-propellen Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 KJør innom Stenes Kjøtt og Livs på veien mellom Strømstad og grensa. De har en fantastisk kjøttdisk, og er billigere enn "grensa" og. http://www.stenekottolivs.se/ Er mer fornøyd med kvaliteten på kjøttet herfra enn den på feks nordby butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå