Gå til innhold

Jeg er 12 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste jentene i klassen min pleier å være her inne å lage tulle innlegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da trenger de fleste jentene i klassen din en ny hobby!

Sorry; om du hadde sagt 15, hadde jeg trodd deg. 12 - vel, den var litt drøy :-)

Skrevet

Har dere virkelig så lite å gjøre? For et trist liv dagens unge har.

Skrevet

Hmm, jaha, da begynner jeg å forstå hvorfor det er så mye dårlig språk her inne. Da står det kanskje ikke så elendig dårlig til med rettskrivningen og gramatikken til de voksne her inne som jeg fryktet da

Skrevet

Jeg synes det er bra jeg! At vi trigger kreativiteten til dagens unge...

Skrevet

mhm. De fleste 12-åringer klarer jo å koke i hop de mest sinnsyke utroskapshistorier og sexhistorier;-)

Skrevet

"Kjæresten min var utro mot meg en gang. Det var den gangen han tok svampen i klasserommet, og kastet den på en annen jente i klassen! Tror dere han elsker henne høyere enn meg??"

Skrevet

Tror ingen blir veldig overrasket over det.

Men det verste er at jeg tror dessverre ikke det er sant. Tror det finnes litt for mange voksne damer som trenger oppmerksomhet og syns det er spennende å provosere, normale, kjedelige damer som til vanlig aldri tør å si hva de mener, jatter mye med andre osv.

Her kan de være helt anonyme og kan slå seg litt løs, være litt drittsekk, bruke vulgære ord, sånt de fleste kanskje går med inne i hodet, som man ikke slipper ut.

Så blir det sikkert en slags vane.

Skjønner dem på en måte, men det er trist at det blirr dårlig stemning her inne, at ingen seriøse innlegg blir trodd fordi alle tror at alle bare kødder.

Skrevet

Er du 12 år, er sikkert mora di her inne også...

Skrevet

Det er vel ikke vanskelig å tenke seg at 12-åringer kan sitte bak noen av disse innleggene? Selv om vi ser på dem som barn, husker jeg godt hvordan min tankegang var i den alderen. Hadde to venninner som debuterte i den alderen. Og vi elsket å lage noveller i det groveste laget. Vi satt vel egentlig også å tullet på Klara klok -siden om div. ting. Så at noen sitter her å tuller, tror jeg nok på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...