Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt nytt for meg dette med å få så ekstremt lyst på noe, så har til nå unnskyldt det med at det er noe babyen vil ha, sånn at jeg kan fråtse fritt.

Babyen vil ha sukker (ben&jerry-is)

Babyen vil ha E-stoffer (hubba-bubba)

Men har nå fått så ufattelig lyst på en iskald, sprudlende italiensk prosecco. Sukk... Kan vel ikke komme unna med at babyen vil ha alkohol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harald er herved min nye mentor.

Skrevet

Jeg begynte å elske noe av det jeg virkelig hater: sitronbrus.

Også begynte jeg å hate noe jeg virkelig elsker: engelsk te.

Det gikk tilbake til normalen igjen etterpå heldigvis.

Dessuten hadde jeg helt dilla på lukten av nye bildekk, jeg måtte daglig innom sånne bil-acessories-butikker og luuuuuukte masse. Tilslutt kjøpte jeg et dekk og hadde det bak i bilen ut svangerskapet.

Skrevet

Hehe, seriøst? Festlig!

Drikker også vanligvis masse te, og har fått avsmak for det nå. Litt kjedelig å bare drikke vann, ikke noe annet som frister (utenom musserende vin, da).

Skrevet

Jeg drakk Fanta Lemon som en gærning, noe jeg blir kvalm av å tenke på nå.

Jeg hater sitron.

Skrevet

Jeg har faktisk kun hatt sånne enkeltinnfall, feks den uka jeg gikk og hadde så lyst på marsipankake, eller da mannen måtte kjøre og kjøpe Cola til meg. I går spiste jeg til og med ridderost, bare fordi jeg fikk så lyst på, til tross for at jeg syns den lukter røv til vanlig.

Skrevet

Hihi, jeg og hadde dilla på lukta av nye bildekk, men også andre kjemisk lukt. Å gå på bilrekvesita butikken ble min favoritt hobby:p.

Å fylle bensin ble en hærlig opplevelse.

Å åpne nye pakker av feks badeleker var MIN jobb, lukten var jo fortreffelig.

Syke menneske....

Dessuten spiste jeg kun banan på brødskiva i 9 mnder med førstemann.

Og til middag spilte det ingen rolle hva vi hadde så lenge bacon ble lagd i tillegg:p

Skrevet

Hehe, hadde fullstendig dilla på frukt med første. Spiste vel ca 4-5 kg frukt om dagen. Fikk høre av JM at det normale var 4-5 frukt om dagen.

Under siste svangerskap var den beste luken Comfort skyllemiddel med sommerduft. :-)

Gjest Toxic
Skrevet

Eldstemann ville ha saftis til alle døgnets tider, sånn gul og rød med sjokoladetopp som en får kjøpt i 10-pakninger (har visst fortrengt navnet), og Cevita appelsiner. Lille Frøken Fryd ville ikke ha noe og hadde nok helst sett at jeg gikk uten mat i 9 mnd.

Heller pica på hvafaensomhelst enn svangerskapskvalme.

Skrevet

Hm, jeg har visst blitt velsignet med begge deler. Klarer i hvertfall å få i meg mat og drikke, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...