ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 det er førsta gang i mitt liv att jeg er i sånn situasjon som dette --gravid =))) har vært hos legen og jordmor og alt er etter skjema og virker bra sålangt. hørt fosterlyd og;)) men nå går jeg å samboeren min å venter på att det skal dette et brev i postkassen til ul.. vi har ventet og ventet nesten løptned postmannen;)) vi er såå spente . hører ingen ting så jeg tok sjangsen å ringe sykehuset (gjøvik) idag for å høre når jeg får brev og time;) tenkte for meg selv att de synes sikkert jeg er hysterisk og ringen men jeg synes jeg har ventet lenge nå.. men koselig var hun i andre enden men legen hadde ikke sendt noe brev om ul til meg sa hun.. HVA ??? tenkte jeg.. sist jeg var hos ham sa ham skulle sende det og dreiv å skrev det ut.. ble så skuffet.. men damen var gla jeg ringte å vi ordnet en time over tlf. 2 uker til det som passet. Ble så lei meg jeg.. (hormoner o.l. ) syntes ul er viktig og gla jeg ringte sykehuset.. ja leger kan jo gjøre feil men følte meg liksom helt glemt jeg da.. flere som har opplevd dette? skal i hvertfall si det til legen når jeg skal dit igjen så kanskje det ikke skjer med fler av hans pasienter.. men da blir det ul om ca 2 uker=))) sorry litt syteaktig...
Miss Snow Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Sløvt av legen, ja. Og det burde jo ikke skje, men slik jeg har forstått det skjer det stadig vekk. Det havner vel i kategorien "menneskelig feil", men samtidig er det trasig for de som blir berørt. Det var bra dere var oppmerksomme på det, og ordna biffen selv
missH Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Opplevde akkurat det samme, eller jordmor ringte for meg da hun hadde mistanke om at legen ikke hadde gjort som hun hadde sagt... Var hos jordmor idag, og da sa hun at hun hadde hatt flere tilfeller av det samme i det siste. Så kanskje legene generelt har blitt litt sløvere da, ikke vet jeg, men skulle ikke være så fryktelig vanskelig skulle`n tro..??! Bra det ordna seg til slutt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå