Gå til innhold

synes dette forumet bare blir dumt nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jo ikke hva man skal ta seriøst eller ikke her jo. Alt for mange som kødder og ødelegger for andre synes jeg. Er det virkelig slik vi vil ha det?

Sitter det virkelig voksne og oppegående mennesker og finner på alt dette? Noen har lite å finne på ja. Trist at det skal være sånn synes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo sånn folk vil ha det! Er vel ikke noe å spørre om det vel? Uansett har du sikkert bedre av å være på skravle

Skrevet

helt enig med deg.det værste er at disse forumstrollene synes sikkert det er megafestlig å finne på historier som vi andre går på,derfor svarer jeg nesten aldri på slike "hva gjør jeg nå" innlegg,så sant det ikke handler om barn,da svarer jeg .

noen ganger et det lett å oppdage et falskt innlegg fordi det blir bare for "perfekt",som hun i går som hadde dratt tidligere hjem en helg og funnet at det sto dekket på til to, en dameunderkjole som IKKE var hennes lå på soverommet og en fremmed tannkost var på badet og hun fikk ikke tak i mannen...og så sitter hun på nettet og "snakker" med oss akkurat når det skjer??ja særlig!

det er mye dritt rundt og går,men en ting lurer jeg på:hvem er disse trollene?er det fjortiser eller et det oppegående mødre som sitter slik å troller? de har en sær humoristisk smak iallefall...

Skrevet

tja, ikke godt å si hvem som er bak, Men virker ikke mye voksne.

HI

Skrevet

Det er blitt litt bedre. Jeg blir også lei av for mye tull, det finnes nok av reelle historier som underholder bedre enn oppdiktede historier. Temmelig lett å se hva som er tull.

Skrevet

Hvorfor ikke det? Hvorfor skal alt være så fordømrande seriøst, om ikke er man ikke voksen? Fatter ikke det jeg!

Skrevet

Jeg synes ikke det er mye voksent å sitte her og prøve å få noen til å tro på noen helt ville historier. Ei heller der de svarer helt useriøst på mennesker som faktisk har problemer her.

HI

Skrevet

Jeg er 12 år. Og jeg synes det er kjemper morsomt med hissige mødre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...