Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 og jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ovenpå igjen... Jeg har gått litt hardt ut det siste året etter barnefødsel, tidlig ut i jobb og skole i tillegg. Jeg vil så gjerne jobbe meg litt oppover for å få litt mer interessante oppgaver på jobb. Men nå sitter jeg her og føler verden raser sammen. Jeg har et halvt år igjen på skolen, jeg er så altfor sliten hele tiden, føler at jeg henger etter med ALT. I tillegg har jeg mistet alt av selvtillitt den siste tiden. Jeg vet virkelig ikke hvor jeg skal begynne å rette opp ting. Jeg føler meg rett og slett helt j.... og er redd jeg er deprimert. Men jeg har ingen å snakke med, vil ikke bekymre min mann mer da han har sine ting om dagen. Og jeg har satt meg selv i denne situasjonen. Måtte bare få det ut og da er det greit her siden ingen kjenner meg og man kan få luftet tankene.....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Du bør kontakte Mental Helse - ring gratis og anonymt!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har det på samme måten, bortsett fra at jeg har adskillig mindre på plakaten enn deg. Huff, jeg er råtten fra naturens side :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå