Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg snu ham tilbake igjen?

Han blir nemlig ikke liggende med ansiktet til den ene siden, men rett ned i lammeskinnet! Han er ikke så flink til å snu seg tilbake andre veien heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her så gjør lillemor det samme.... har ikke pleid å snu henne før hun sutrer og vil det selv. De siste dagene har hun også fått skikkelig dreisen på å snu seg fra mage til rygg så hun kan få det til på egenhånd også, om hun bare gidder :-)

Hun er også flink til å ligge med hodet til siden og ser ut til å foretrekke den stillingen faktisk. Enten på magen eller helt på siden....

Skrevet

Det er plagsomt!

Han har det med å våkne rundt 24.00, men før klarte jeg å få han til sovne igjen med å gi ham smokken, på denne tiden. Nå snur han seg rundt, og når jeg snur ham tilbake igjen blir han bare enda våknere enn han var i utgangspunktet. Så sitter jeg en stund ved sengen hans og prøver å roe ham der, før jeg bare gir opp, og tar ham opp i senga sammen med oss hvor han sover hele natta... Slik har det vært de siste par dagene. Jeg synes det er greit å ha han i senga sammen med oss, men det er vel ikke akkurat en god vane..? Vil veldig gjerne at han skal kunne sove litt lenger i sin egen seng enn fram til midnatt...

Han blir forresten snart 6 måneder og er dessuten ganske tett i nesa. Kan det være en av disse to faktorene som forstyrrer søvnen, og kan jeg tenke at det bare går over etter en stund...?

Skrevet

Grøss og gru, dette skjedde med oss for første gang i går :/ Han er 5 mnd, og har snudd seg lenge på gulvet osv, men har aldri gjort det i senga før nå... Jeg gikk tilfeldigvis innom soverommet på vei til kjøkkenet, bare for å sjekke ham, og der lå han på magen, med ansiktet og nesa godt nedi lammeskinnet! Jeg fikk helt angst og skyndte meg å snu ham, aner ikke hvor lenge han hadde ligget sånn, men han virket ok i hvert fall. Synes dette er kjempeskummelt! Hadde han lagt seg med ansiktet til siden hadde det vel vært greit, men ikke slik :( Må vel følge nøyere med ham enn noen gang nå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...