Gå til innhold

Til alle som er deprimerte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fram ti nå i livet har akupunktur hjulpet meg hver eneste gang jeg har trengt det. Bekkenløsningen forsvant fullstendig ved to behandlinger, småens kolikk ved tre. Energifattige meg har fått styrken tilbake flere ganger.

Hver gang tenker jeg at jeg må huske å FORTSETTE å gå til akupunktur, og at det er THE THING. Likevel klarer hverdagen å slette dette minnet mellom hver gang..

Nå har jeg kommet på det igjen, og denne gang er det en ufattelig tung depresjon jeg trenger hjelp med. Jeg er så langt nede nå at jeg ikke veit om noe kan virke. Det er såvidt jeg kommer meg gjennom dagen, og alt er gledesløst...stakkars barnet mitt har en mor som ikke orker synge til ham, blir irritert når han gråter, vil gjemme seg og overlate alt til far osv.

I morgen klokken tolv har jeg time, og jeg skal notere i denne tråden om jeg føler ting annerledes. Hvis noe kan hjelpe oss opp av myra må vi dele det med hverandre, ikke sant?

Ønsker livsglede til dere alle

Hilsen en medsøster

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint av deg. Lykke til.

Skrevet

Så bra aktupunktur har en så positiv virkning på deg :o) Jeg går på Cipralex for å holde meg oppe, og det virker på meg - da slipper jeg også de nedturene som du beskriver. Håper du føler deg bedre etter i morgen :o) Klem!

Skrevet

Ja, det virka!

Er så fornøyd, optimistisk, føler meg lett i kroppen -nærmest elektrisk!

I dag har jeg trallet...wow.

Nei, de nålene altså.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...