Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Hva syns dere om russefeiring i barnehage for de barna som skal på skolen neste år?
blond Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Tviler på at sønnen min ville kledd seg i rosa frivillig. Fint med en markering av barnehageslutten, men rosa russ? Tja, vet ikke det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Synes det er tullete. Russefirmaene tjener nok penger som det er.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Fins det ikke rosaruss allerede på videregående?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Nei hvilken linje skulle det i så tilfelle være rosa russ, glamourlinjen he he
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Mye mer sympatiske enn rødrussen, i allefall!!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Mini unger elsket det når de gikk i bhagen Har jobbet i bhage og det er veldig populært! De gjør mye gøy. Tar russeknuter, har russekort, drar på russetur og føler seg kjempestore og det er en fin avslutning for dem i bhagen Vi betalte ingenting når mine var rosaruss. De fikk lue og genser og russekort lagde de i bhagen. Det er litt hva man gjør det til. Man trenger ikke å kjøpe alt. Man kan lage det selv. Min erfaring er at ungene synes det er kjempeflott å være rosaruss
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 glamourlinjen.....herlig kommentar hahahah
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Joda,det er gøy for ungene. Og det er dekket av barnehagen. Men hva med prinsippet? Russ er man etter almennfaglig videregående skole.Nå blir jo alle russ.Hele tiden,i barnehagen,etter ungdomskolen og uavhengig av hvilken linje du velger utdanning. Burde det ikke være mer "spesiellt" enn som så å bli russ? HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Hele poenget er jo at små barn ELSKER russen, og synes det er superstas å være kul russ selv! En liten prinsippfast gledesdreper her, eller? ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 hihi Ja,jeg er en prinsippfast gledesdreper. men det går ikke utover barnet mitt da. Det har vært avstemming på foreldremøtet,og jeg bøyer meg for flertallet:-D Er faktisk så positiv til flertallet at jeg kom med innspill til "knuteregler". Men tenker inni meg at det er helt latterlig og at barna som vokser opp nå opplever for mye "ungdomsting" som barn,og dermed blir for fort voksne. De har heller ingenting å glede seg til.Annet en å kjøpe øl i butikken da,på 18 års dagen :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå