Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å finne en pen kjole til dåpen! Jeg fant først en kjole på nettet og bestillte den,men fikk så mail senere og fikk beskjed om at den var de utsolgt for Og etter det har jeg leita og leita,men finner ikke noe. Noen som har forslag til nettsider eller butikker jeg kanskje finner noe i?
Villa Perlesukker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Når er dåpen? Noen sider har jo noen uker leveringstid da Vet om mange som har bestilt vanlige kjoler fra JK Dress og jeg har personlig sett 2 av dem selv og de var nydelige
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Den er 20 juni, så jeg har jo god tid,men syns det er greit å begynne litt før. Og når jeg ser at det tar litt tid,så er det kanskje ikke så dumt Ok,skal sjekke den ut. Takk
sol2002 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Gå inn på ninnisbarn.no trykk deg inn på Tristan & Isolde på høyre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå