Indigo 08-10-13 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Jeg sover gjerne 10-12 timer i døgnet, om mulighet (er 40 % sykemeldt). I helger og fridager står jeg gjerne opp med lillegull i sekstiden, men vekker pappaen i åttetiden, så går jeg og legger meg igjen. Jeg bare er såååå trøtt og mååååå sove!! (I uke 24). Begynner å få dårlig samvittighet av all denne sovingen (ja vet, det var også noe å få dårlig samvittighet for, men tenker på alt jeg burde ha gjort;).
høstbarn:) Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er veldig plaget med bekkenet mitt, er ufør. Jeg sover gjerne til 9-10 på formiddagen. Og hvis jeg ikke dupper på ettermiddagen er jeg helt skutt til kvelden. Så jo takk, blir en del soving her:) Kroppen min sier i fra at den trenger mye hvile, og det er jo greit. Vi har et barn fra før, pappaen tar han i barnehagen etc så jeg kan ruge 24-7.
Hermelina Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Er helt flat om kvelden, ikkeno energi igjen, så i teorien burden jeg lallet fra kl.21, men det blir sjelden til det før 23....
mamma til en snart to Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 jeg er 100 % sykemeldt, og legger meg samtidig som samboer ( i 22-23 tiden) og sover til 9-10 tiden, av og til lenger. kjenner jeg må ha den søvnen for å fungere . er 22+3 , å har egentli vert sånn hele svangerskapet. har ikke så dårlig samvittighet,for jeg får nok ikke sovet så lenge etter at jenta vår blir født jeg sover ikke så godt om natten pga et bekken som krangler. så syns jeg må ha de timene
Blomst90 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Jeg går rundt og er er trøtt stortsett hele tiden, og sovner lett. Men så sliter jeg med en del oppvåkninger i løpet av natten og i tillegg våkner jeg grytidlig på morgenen og får ikke sove deretter.. Kanskje ikke så rart at jeg går i koma på ettermiddagen/kvelden da hehe
Voyeur Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Sover også utrolig mye, trodde det skule gi seg da jeg passerte 3 mnd. Etter helgene må jeg gjerne sove meg litt opp på mandag, da sover jeg gjerne til kl 13-14 uten problemer med å få sove på kvelden... Blir utslitt av å være hjemme med mann og unger:p Er 100% sm da, og det er jo en grunn til det:)
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 jeg var ekstremt trøtt i starten. Blitt bedre, men jeg sover fortsatt når jeg kan. (sove litt lenger på morran, eller ettermiddagslur) Har også et barn fra før, som slettes ikke vil sove i sin seng bestandig. Det merkes, kan man si... De urolige benene er også årsak til litt mindre søvn - men det kan jeg jo gjøre noe med. ...skal legge meg tidlig ikveld..... sov godt jenter :-DD
Mrs Preggie Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Kjenner meg veldig igjen... Fantaserer om å legge meg over alt, så det er best å sove det jeg trenger, slik at ingen finner meg igjen i grøftekanten plutselig (Der ser det nemlig veldig fristende ut å legge seg!)
Indigo 08-10-13 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2010 Akk, inatt sov jeg bare 5 timer, men det går det også. Blir litt sånn innimellom når jeg sover mye enkelte dager, sent i seng, tidlig opp = lite søvn. Men det er slik jeg klarer meg, derfor 40 % SM, hvor tirsdag og torsdag er sovedager:) Godt å høre vi er flere som må sove mye. Gleder meg til den siste tiden før babyen kommer, da skal jeg sove lenge hver dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå