rødt&blått Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 -bare at de er smakstilsatt?! Jeg som har gått og brukt en formue på biola naturell!!! Snakk om å føle seg sånn passe teit!
ღMadame_mim ღ Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 hehe ja jeg visste det. Det ligger jo i ordet Cultura da! Cultura/kultur --> kulturmelk :-P
rødt&blått Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2010 Jeg har skjønt at det har vært en sammenheng mellom cultura og kuturmelk, men på cultura'n og biola'n er det jo sååå tydelig at de inneholder disse sunne bakteriene!!
Gjøkeredet③ Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Det visste ikke jeg heller... Men finnes kulturmelk med smak? Biola er jo ikke akkurat billig....
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. mai 2010 #6 Skrevet 12. mai 2010 Har ikke kulturmelk mye tykkere konsistens? Og forøvrig smaker det drit..hehe. Men biola MED smak er godt
rødt&blått Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2010 Klok av skade kjøpte jeg skummet kulturmelk og blandet med blåbærsyltetøy -tataaa og jeg har noe som er så og si det samme som blåbærbiola! Konsistensen vil jeg si er den samme, men det er vel fordi jeg kjøpte skummet og ikke vanlig!
Tromsøprinsen Skrevet 24. januar 2014 #8 Skrevet 24. januar 2014 Biola inneholder probiotiske bakterier. Disse har syrnet melken. Kulturmelk inneholder ikke bakterier, men er tilsatt syre for å få surmelk.
Myrtille Skrevet 30. januar 2014 #10 Skrevet 30. januar 2014 Biola naturell har tilsatt sukker i seg hvis jeg husker riktig, og smaker derfor mye mildere enn kulturmelk som er ganske sterk smak på synes jeg (veldig syrlig). Cultura husker jeg ikke så godt, men den er kanskje også med litt sukker og tykkere konsistens? Hvis du liker én av de kan du prøve de andre og se hvilken du liker best!
**Cayenne** Skrevet 31. januar 2014 #11 Skrevet 31. januar 2014 (endret) Ikke det samme, nei. Biola har probiotiske bakterier som er veldig sunt. Kulturmelk inneholder ikke disse. Biola Naturell inneholder ikke sukker, men den med smak inneholder MYE sukker. Endret 31. januar 2014 av **Cayenne**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå