Gå til innhold

Kva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, det, iallefall potensiale til å bli det! Beliggenheten er det viktige, alt annet kan man gjøre noe med.. Overraskende høye priser!

Skrevet

Veldig koselig, trenger hvitmaling om du skal få det lyst, men det er jo ikke stort. Fin flat hage også, som du kan gjøre mye med.

Skrevet

det er endel som burde vært oppgradert og kjøkken og bad er ikke av det nyeste, samt veldig liten tomt. Så jeg tenker at det vil gå til prisantydning.

Dyr plass.

Skrevet

oj, veldig overrasket over prisen her! Med tanke på at man må pusse opp/male ganske mye så syns jeg prisen var noe stiv. Også fordi det er i en så liten by. Er jo nesten Oslo pris det der

men huset var fint hvis man er forberedt på å male alle tak og flater samt ta badet og kjøkkenet

Skrevet

Fint hus, men jeg ville nok tatt fatt med malekosten ja... og skiftet kjøkken. Har hatt så mye furu selv, at jeg klarer det ikke mer. Har malt panel lyst i tak hos oss, og det ble veldig fint! Lykke til med huskjøp, hvis det er planen...eller er det du som selger?

Skrevet

Er ikkje eg som selger nei. Tenker å by på dette. Sist vi var med å bydde på et hus gikk det for 4,5. åa var prisantydninga 3,890. Det er svindyrt i Førde fordi det er så lite hus til salgs.

Hi

Skrevet

Syns det var kjempefint jeg:-)

Har ikke lest tilstandsrapporten,men både kjøkken og bad er jo rimelig nytt da.Så det er antagelig ikke noe man MÅ pusse opp for at det skal virke. Maling og slik estetisk oppussing kan man jo ta etterhvert når man vil.

Fargene er ikke helt min stil,men om det er helt og skadefritt så haster det jo ikke:-)

Dyrt nok om man ikke skal pusse opp for flere 100 tusner med en gang.

Skrevet

hvis man elsker furuhelvete så helt greit hus. Ikke min smak heldigvis:)

Skrevet

Er det virkelig det estetiske dere ser på når dere skal kjøpe hus?

Fremfor byggeår, kvaliteten på løsninger, tilstandsrapporten,belligenheten og om det "passer familien" ihht antall rom osv?

Man kan si mye om stygt panel, men det holder da i mange flere år enn tapet. Man sparer derfor penger på fremtidig vedlikehold.Samt at det faktisk blir regnet som en høyere standar enn tapet eller hyntonitt plater.Man har derfor en større sjans til å få "pengene igjen" og mere til om man noengang skal selge.

10:59

Skrevet

Selvfølgelig ser man på det estetiske når man skal kjøpe det dyreste objektet i livet. Jeg hadde aldri klart å bo i et furuhelvete om megler så fortalte meg 1000 ganger om hvor vedlikeholdsfritt det er. Jeg er enig i at panel i tak gir en høyere standard enn takplater som er enda styggere. MEN greit å si at det bare er å male. Det er MANGE 100 timers jobb å male det objektet som HI viser til i hovedinnlegget. Jeg hadde ikke hatt hverken lyst eller tid til det. I tillegg er selv dørene i furu og male det selv blir aldri pent. Ergo er det kostnader forbundet med å få det lyst og pent. Vi har malt panel i loftstuen og nå kommer alle kvistene til syne igjen som nikotingule flekker:( Dette til tross for godt grunnarbeid og kvistelakk.

Skrevet

Eneste som var fint med det var str på vaskerommet. Orket ikke se alle bildene engang.

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Eg har nett vært utanfor og sett på det. Bildet lyg litt, for hagen er mykje mindre i virkeligheten. Men eg likar det fortsatt, men må nok fram med malekosten hvis vi kjøper det.

Skrevet

Ja hagen må jo være liten når tomten kun er 400 kvm da er det hus der i tillegg.

Skrevet

De la eg ikkje merke til, nei det var ikkje store tomta...

Skrevet

Synes det virket greit, bortsett fra stiv pris.

Er jo bare å male over all furuen.

Elsket badekulpen :)

Skrevet

3,8 mill for dette huset på dette gudsforlatte stedet!

Skrevet

Herrefred for en pris!! Jeg må si jeg er glad jeg bor "landlig" til, for et hus som det der ville maks ha kosta 2 mill her jeg bor. For 4 mill. her jeg bor kan man bygge seg et innmari flott hus. Et vennepar av oss er akkurat ferdig med sitt drømmehus med 5 soverom til ca 3 mill (og de bor mer sentralt en hva vi gjør). Stakkars dere sier bare jeg, som må forholde dere til et slikt prismarked:(

Skrevet

Ja, det er kjedelig at det er så dyrt, men vi vil jo få ganske mykje for rekkehuset vi har no, så blir berre ca 800 000 meir dersom vi får det til 3,8.

Skrevet

No har eg fått endå meir lyst på det, men er redd det skal gå mykje over prisantydning, då har vi ikkje råd:(

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...