moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Vi var i lekeland for at barna skulle slite seg ut, og det gjorde de. De sovnet fort igår og har sovet godt hele natten. Det kjennes at de ikke går i bhg, men nå er det bare 2 uker til de begynner. Jeg må ærlig innrømme at jeg har nedtelling =) =)
blond Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Graulerer med 5-åring! Skjønner godt at du begynner å bli lei, blir sikkert godt å få den vanlige hverdagen tilbake. Har du mye igjen av skolen?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 gratulerer med vel overstått til jenta di:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2010 Det er igjen noen få ganger før sommerferie, begynner så til høsten og skal gå til neste jul. Ja det skal bli herlig! Håper å jobbe litt også til høsten, når de begynner i full plass. Nå skal de gå 50%, men det hjelper det også. Vi blir litt lei hverandre. Og i alle fall når det er så kaldt ute. De dagene vi er ute hele dagen er de i mye bedre humør og vi blir ikke så lett irriterte på hverandre.
Ranveig R Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så mykje med 5-åring. Om 4 mnd følger vi etter, eldste har begynt nedtelling allerede. Kjenner godt følelsen av å vere utan barnehage. Holdt på å klikke totalt i går då eg måtte holde eldste heime (og dermed kunne ikkje eg og lille gå i open bhg heller)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå