Aliena Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Ble brått kvalm etter jeg hadde lagt meg (gravid), merket at jeg ikke kom til å rekke fram til do. Fristet lite å kaste opp på gulvet så sprang toppløs ut på soveromsbalkongen og kastet opp. Harr syn som en flaggermus uten linser, så vet ikke om det var noen folk i nærheten. Godt vi snart skal flytte!
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Å, var det deg, det - alle snakket om det i barnehagen i morges
BlåBlå Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Hehe - synes jeg ser det. Toppløs, gravid og med sprutoppkast ned fra balkongen. Sikkert et syn for guder :-)
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hehehe, beklager at jeg ler. Jeg synes jeg ser deg. :-) Mannfolk ville oversett gulpinga din og syntes nok du var det vakreste kvinnemenneske de hadde sett på en veranda. :-)
Villa Perlesukker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Haha sorry at jeg ler:) Skjønner godt du er glad dere skal flytte;) PS. Bor det noen under dere?
Aliena Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 Det bor noen under ja. Men de har ikke balkong der heldigvis:-) Mannen min mobber meg alltid med hvor lite peiling jeg har på hvem som er naboene våre. I dag er jeg veldig glad for det! Det var nok litt av et syn ja, men vakkert tror jeg neppe det var...
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 haha ok la oss se det fra den positive siden. * du slapp å vaske opp spy fra gulvet. * godt du ikke ser så bra, for du kunne jo ikke stoppet opp å spy bare fordi du så at noen så på deg. og når an spyr er det jo vanskelig å dekke segtil. * om noen så deg fikk de seg en god latter. * godt du skal flytte om noen skulle komme bort til deg å kommentert opptredenen din(hvilket er svært tvilsomt, om vil si mest om dem og ikke deg) svar at det forøyeblikket var en praktisk løsning, da du hadde null sjanse for å nå frem til doen. hehe sitter forøvrig med egne spyminner i hodet og er glad jeg har badet ved siden av eget soverom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå