Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble brått kvalm etter jeg hadde lagt meg (gravid), merket at jeg ikke kom til å rekke fram til do. Fristet lite å kaste opp på gulvet så sprang toppløs ut på soveromsbalkongen og kastet opp. Harr syn som en flaggermus uten linser, så vet ikke om det var noen folk i nærheten. Godt vi snart skal flytte!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Å, var det deg, det - alle snakket om det i barnehagen i morges :D

Skrevet

Hehe - synes jeg ser det. Toppløs, gravid og med sprutoppkast ned fra balkongen. Sikkert et syn for guder :-)

Skrevet

Hehehe, beklager at jeg ler. Jeg synes jeg ser deg. :-)

Mannfolk ville oversett gulpinga din og syntes nok du var det vakreste kvinnemenneske de hadde sett på en veranda. :-)

Skrevet

Haha sorry at jeg ler:)

Skjønner godt du er glad dere skal flytte;)

PS. Bor det noen under dere?

Skrevet

Det bor noen under ja. Men de har ikke balkong der heldigvis:-)

Mannen min mobber meg alltid med hvor lite peiling jeg har på hvem som er naboene våre. I dag er jeg veldig glad for det!

Det var nok litt av et syn ja, men vakkert tror jeg neppe det var...

Skrevet

haha

ok la oss se det fra den positive siden.

* du slapp å vaske opp spy fra gulvet.

* godt du ikke ser så bra, for du kunne jo ikke stoppet opp å spy bare fordi du så at noen så på deg. og når an spyr er det jo vanskelig å dekke segtil.

* om noen så deg fikk de seg en god latter.

* godt du skal flytte

om noen skulle komme bort til deg å kommentert opptredenen din(hvilket er svært tvilsomt, om vil si mest om dem og ikke deg)

svar at det forøyeblikket var en praktisk løsning, da du hadde null sjanse for å nå frem til doen. hehe

sitter forøvrig med egne spyminner i hodet og er glad jeg har badet ved siden av eget soverom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...