Gå til innhold

Du hadde garantert gått på dette trikset!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar en sjanse;) tenk hvis noen veier seg og vekta viser mer enn "planlagt", og vedkommende blir griseforanna.

Eller det kan slå andre vei, den som veier seg blir så glad at vedkommende gir en 100ings...

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er et "triks" med dette...?

Skrevet

Har vekt på badet og er ikke noe spesielt glad i å veie meg i offentlighet så nei, jeg hadde nok gått glatt forbi...

Skrevet

Hadde ikkje vegt meg i full offentlegheit nei hehe.

Men skjønte ikkje heilt kva som var trikset?

Skrevet

Du er en dust HI, vær glad du bor i Norge.

Skrevet

Ja, her inne er det mange neper som vanlig!!!! Det var Nettavisen jeg lo av! Å kalle det et triks og få det til å høres ut som om vi blir lurt av tiggere synes jeg faktisk var morsomt jeg, men nei da humor er noe skikkelig dritt!

HI

Skrevet

Oj, det var litt av et triks!

Skrevet

Jeg skulle ønske folk sluttet å gi penger til de utenlandske tiggerne. Det er ikke de fattigste fra de landene som kommer hit (de klarer det nemlig ikke) og det er i all hovedsak kriminnelle organiserte bander som står bak. De forsøpler samfunnet vårt og bringer med seg enda mer kriminalitet.

Folk burde bli mye flinkere til å støtte organisasjoner som er non-profit og har lave administarsjonskostnader!

Skrevet

Helt enig med 12:16!

Det hender jeg gir noen kr til noen av de slitne narkomane nede i byen. De har det faktisk ikke så greit.

Når det gjelder de organiserte bandene fra Øst-Europa... Vel, sorry - de har jeg ikke mye til overs for, nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...