Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Har mulig fått lungebetennelse og er litt spent på om jeg blir satt på antibiotika...kan det skade ungen eventuelt? 12 uker nå...
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Legen sjekker med felleskatalogen.no om hvilken type antibiotika du kan bruke. Disse som er trygge for gravide er "gamle" typer som er utprøvd gjennom mange år.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Du blir nok satt på antibiotika, men en som ikke vil påvirke i graviditeten. Det er mange forskjellige antibiotika. Det er i alle fall ikke bra for babyen om du har høy feber. En lege vil ikke sette deg på en antibiotika som vil skade babyen din så slapp helt av God bedring.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Så bra.. Men jeg har ikke feber...det er det som er så rart... Bare hoster til jeg brekker meg og kommer opp en del gult slim....vært slik i 14 dager. Kan det likevel være en lungebetennelse?
It's all about me Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Finnes antibiotika som gravide kan bruke også. Jeg hadde selv lungebetennelse i første trimester med andremann og fikk antibiotika på dagen, men hostesaft må gravide stå over vistnok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå