Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Det er noen av forumene her som man nestn ikke slipper inn på hvis du ikke alt er en av gjengen liksom. Jeg synes det er ubehagelig og det kan jo ikke være lov å gjør det heller, det er lov for alle å skrive overalt ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Hehe har du prøvd å komme inn i varmen på krangle?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Krangle er sære men ikke verre enn at du får plass om du greier å ta plass. Men de diller vel veldig lite. Jeg stikker inn fra tid til annen og klart de er territorielle, men det er greit.
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Krangle er dum-fri sone, forumet for et barn for lite har vel lite bruk for folk som skal hause opp at de har alle sine, veier du 48 med ransel er 90+ neppe for deg, und so weiter und so fort. De fleste klarer å navigere dit de vil.
Villa Perlesukker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Er de stengte? Kranglesiden holder jeg meg unna fordi jeg rett og slett ikke har kunnskap eller ork til å sitte og formulere meg vittig hele tiden. Noen mennesker har fått den gaven og jeg har andre ting jeg er flink på. Dog må jeg si at jeg leser det meste som diskuteres på krangle og ler meg nesten i hjel innimellom. Skravlesiden tror jeg er stedet hvor de medmenneskelige er:) Skravledamene er litt rundere i kantene, litt mer opptatt av mote og interiør og kanskje litt mer overfladiske (?) Bare en tanke fra meg. På skravle smiles og klemmes det mer. Krangle er mer rått. Vet ikke helt jeg men jeg skjønner poenget ditt. Har du prøvd å sende folk en pm innimellom? Det gjør jo at man får litt mer personlig kontakt. Også dele av seg selv. Du får det du gir
Gjest sug lut Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Har du plen eller krokus er det ikke noe krav om å være interessant
blond Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Jeg synes det er bra at det er forskjell på forumene! En plass for meg en plass for deg!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Gjengen sin det, er så inside humor så ikke lett å komme seg inn der. Jeg holder meg heller her, eller på skravle. Samt begavde barn er morsom å lese på
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Ha ha, veier 48 kg med ransel....sjelden jeg ler høyt av noe her inne, men det gjorde jeg faktisk nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå