Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Jeg og samboeren har det helt greit seksuelt, har vel i gjenomsnitt sex 2-4 ganger i uka. Problemet er vel kanskje at det er nesten det samme hele tiden. Jeg på topp eller misjonær. Jeg syns vel det er greit, men tror samboeren min syns det blir litt kjedelig, så tenkte å prøve noe nytt..Vi har selvfølgelig prøvd mange stillinger, men de to jeg nevnte er de to vi som regel ender opp med. Jeg er ganske sjenert av meg, og føler meg bare teit hvis jeg skulle begynnt å snakke dirty i senga, eller kledd meg i supersexy undertøy (smule dårlig selvtillit, og syns alt sexy ser discusting ut på meg selv). Han tar liksom ikke initiativet til å prøve noe annet heller, men tror han innerst inne syns det er litt ensformig. Jeg vet han har en greie for uniformer, så tenkte kanskje jeg skulle overraske han med noe sånt. Men hva slags? Ouf, føler meg teit bare ved tanken..Hvordan gjør man det liksom? MÅ jeg spille rollespill eller er det greit å bare kle seg opp? Hva med undertøy? Noen tips? Han liker stockings, jeg har prøvd det, men aldri vist meg for samboer, det henger jo liksom ut oppe ved lårene..flesket altså Jeg er ikke tjukk, men ikke tynn heller, er 1.64 høy og veier 60 kg..ikke veldig fast i fisken..fikk barn for 6 mnd siden. Dette ble langt, var ikke meningen. Alle tips og all hjelp tas i mot med takk:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er litt som deg. Er ikke komfortabel med å snakke dirty eller kle meg opp... Jeg synes likevel vi har et variert sexliv fordi vi like gjerne kan ha sex i garasjen, på kjøkkenet, i dusjen, på sofaen osv osv... Når man ikke ligger flatt i senga blir jo stillingene også variert... Har som sagt ikke noen erfaring med uniform, men snik deg inn i dusjen mens han dusjer og overrask ham med en blowjob, eller skru av tv og "overfall" ham på sofaen så får dere litt morsom variasjon:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Kjempefint at du vil prøve. Kanskje det blir ekstra fintom du og mannen kan ha det som en felles ting, hvis du nevner at du har lyst til å prøve noe du vet han liker, eller foreslå noe du liker?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Ta deg ei halv flaske vin alene hjemme før han kommer hjem og stå klar i døra. Da slipper du sikkert si og gjøre særlig Ikke føler man seg dum med vin innabors heller. Senk belysningen så kan du garantert kle deg i de strømpene uten problemer!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Jeg er myye større enn deg (sånn 30 kg større..) og jeg skal love deg det at hvis mannen din ser deg i noe han liker, så ser han ikke på "flesket", men på deg! Og om han ler og syns det er rart eller noe så ler du med ham. Sannsynligvis ler han fordi han er litt flau over en uvandt situasjon. Det har skjedd her en gang, jeg hadde på meg drakta til favorittlaget til mannen. Han syns det ble helt feil og rart og syns ikke de tingene skulle blandes, og så lo vi litt av det, og glemte hele sexen for den gangen. Neste gang jeg hadde drakta på meg (som en kosegenser, etter en dusj....) så ble jeg omtrent overfalt av ham, fordi da hadde han tenkt tilbake på det og funnet ut at det egentlig ikke var så ille.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Takk for tips damer:) Tror den vinen muligens gjør susen! heheh får bare håpe han ikke sysn jeg ser like teit ut som jeg føler meg da:p Sex på sofaen har vi hatt noen ganger, men det er vel det hele tror jeg. Er vanskeligst tror jeg å kle meg sexy fordi jeg syns jeg ser så tragisk ut selv, men skal prøve et par glass vin en kveld:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Vel,det er mye som menn syns er sexy som vi kvinner syns er tragisk,hehe. Så det bør du ikke bekymre deg over:-) Hva har du lyst til å prøve da? Det er enklere å øke den sexuelle selvtilliten med å utforske sine egne fantasier og lyster før man hiver seg på andres tanker og ide'er. Om du har noe du syns er sexy så ta det på. Om det er ett rollespill du ønsker å spille, så velg det. Som jeg sier til min mann: Du skal gjøre mot andre, det du vil andre skal gjøre mot deg;-) Den reglen funker bra "i senga" og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå