mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 11. mai 2010 #1 Skrevet 11. mai 2010 Siden vi nå har prøvd på nr 2 i over 2 1/2 år så er dette neste steg. Må si jeg gru gleder meg. Gleder meg til å få et håp igjen, har aldri tr så og si, noen få ganger i året. pergo og diverse har ikke gjort det store for meg. men gruer meg til det vi skal gjennom av hormoner , kanskje noen nedturer osv. men mest sansynlig så blir det jo en liten baby av det:D og da vil alt være verdt det!!!!! Jeg tar meg derfor en pause herfra og fra googling på nettet osv, har begynt å bli utrolig deprimert av dette, begynner å gråte når jeg ser gravide og orker nesten ikke å være sammen med mine gravide venninner da det er så vondt for meg.... det er jo en del ventetid på slikt ihvertfal når man ikke tar det privat så blir nok i slutten av august vi får time, så nå skal jeg ta meg en velfortjent sommmer ferie!!! kommer til å titte innom for å se hvordan det går med dere kjente, håper det blir baby i magen på dere alle i løpet av sommeren! mange,mange klemmer fra
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Godt å høre planen er på plass, mamman til anna! Har selv slitt med sykluser, grått mine modige tårer alene, og klistra på meg gledesuttrykket når andre har annonsert sine graviditeter rundt oss. Ble i vinter, veldig deprimert av hele opplegget. Og jeg tok en ferie fra alt prøvegreiene. I flere måneder. Og det var DEILIG! Ha en fantastisk sommer, i hvertfall!! Finn tilbake til degselv, og nyt det! Og masse lykke til når dere endelig får timen!!!! Nå er sjangsene myyye større for at det blir baby av det! mange, mange klemmer tilbake fra
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2010 Håper det går din vei snart Drømme stress-less:D Du er en av de jeg følger med på her inne og som jeg virkelig føler er i den samme situasjonen som meg selv.... med en kropp som jobber i mot en selv, veldig frustrerende og tungt. krysser alt for degXXXXXX
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 N'åååh...sør du er Har nå heldigvis klart å "mane" frem eggløsning ved bruk av bidronninggele jeg da! Så..da er det bare å vente å se da. Hehe. Men veeeeldig godt å endelig kunne telle ned dager og vite når ei evt. tante kommer. Har ikm på lørdag! Håper nå at kroppen fungerer selv nå, uten bidronninggeleen.. Det tenkte jeg å finne utav dersom tanta kommer på lørdag! Skal vente på oppdateringer fra deg Og håper virkelig det går veien for deg og nå! (eller over sommeren da..hehe.) XXXXXX
AO3 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Lykke til videre på veien! IVF trenger ikke være grusomt, heller - vi har et vennepar som er gravide nå etter IVF, og hun sier det slett ikke var fælt, hverken hormonkurer eller uttak. Hun ble gravid på første forsøk også. Det er nok veldig individuelt, men du kan like gjerne være heldig som uheldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå