ninobaby Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Dette innlegget skal vel kanskje på bligravid forumet, men må bare få det ut her!! Jeg har ikm i morgen og tenkte at siden tr ikke har kommet så må jeg jo være gravid, tok testen og den var negativ, tok den kl 20 i kveld, hadde jeg vært gravid så hadde den jo vært positiv, mange sier man bør teste med morgenurin, men er man gravid så er man da gravid samme hvilken tid på døgnet man tester? Noen av dere som har testa neg før ikm? Jeg føler på meg at tr kommer snart....
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Da jeg blei gravid med førstemann så testet jeg rundt ikm, og viste negativt. Et par dager etter ikm testet jeg igjen, denne gangen på kvelden, den var også negativ, men jeg lot den ligge litt. Da jeg gikk på do neste gang, kanskje ett par timer seiner, var det en SVAK strek der. Og jeg veit jo at man ikke skal lese av etter 10 minutter eller noe. Jeg ventet noen dager (de lengste i mitt liv) og testet igjen. Da var den svak, men sterkere enn sist. Da reiste jeg til legen for å teste der, og da sa dem at den var så svak at dem ikke kunne si at den var positiv. Så jeg måtte vente en uke til! Og først DA var den positiv nok til at jeg kunne si at jeg var gravid! Så vent noen dager du. Hvis du har ikm i morra så er det ikke sikkert det vises på testen før om noen dager. Lykke til!
Stolt tvillingmor Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Poenget med morgenurin er at den gjerne har vært i urinblæren i MANGE timer. Det betyr at konsentrasjonen av hormoner er høyere, og at det er lettere å få utslagt på testene. Noen får positive utslag selv med "kveldsurin", andre ikke. Lykke til!
*smula* Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Jeg testet først positivt 6 dager etter IKM, så det er bare å vente noen dager for så å teste igjen, da har evnt mengden hcg-hormon blitt større
ninobaby Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2010 takk for svar alle smamen =) ja fr bare smøre meg med tolmodighet.... men eg testa med quick response, mange sier at denne testen er dårlgere enn clear blue. Følte mensmurringer i går å var sikker på at mensen skulle komme i dag men har nnå ikke kommet, nå har jeg ikke mensmurringer i det hele tatt. på torsdag den 13 mai er det 1 mnd siden jeg hadde mensen sist, så mensen kan jo enda komme
lille.pudding Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Det er veldig likt som meg.. Tok test en dag før ikm, den viste negativt.. Venta mens på lør, og har ennå ikke fått mensen.. Hatt mensmurriger 1 uke før mens, men nå har jeg ikke noe tegn til noe TR ) Lykke til )
ninobaby Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2010 hmm spennende da, så du er 3 dager over ikm...når skal du ta ny test? føler du på deg at du er gravid?
lille.pudding Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Ja, 3 dager ikke mye men er jo lov å håpe jeg veit ikke, er litt usikker, og kanskje litt redd for å gå negativ igjen.. men vurderer å bare teste i morgen tidlig hva med deg? Ei venninne fikk ikke positivt før 2 uker etter ikm... Så det beste er vel bare å vente så lenge som mulig
Pinklady og Amalie Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Jeg Testa ikke positivt før 2 uker etter IKM.
ninobaby Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2010 spennende for deg å teste i morgen da=) hvilken test skal du bruke? Jeg tror je bare venter og se om mensen kommer, så hvis ikke den er kommet til søndag så tar jeg en test på mandags morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå