Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Babyen kommer i august, så tenkte jeg skulle lage noe til babyrommet i sommer Tenkte litt på å lage bokstaver av trolldeig, for så å male de blå, eller kanskje male tegneseriefigurer på lerret. Men klarer liksom ikke å bestemme meg.. Har du tips til hva jeg kan lage?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Du er ikke mye kreativ når du må ha ideer fra oss.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Nei altså, sa bare at jeg _føler_ meg kreativ, forskjell på føle og være
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Jeg lager smokkesnorer, leketepper, bleiebager, kosedyr, uroer og rangler. Du kan google det du tenker på å lage for å få gode ideer. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Hehe, tenkte akkurat det samme.. Når jeg er kreativ/føler meg kreativ, så bobler jeg over av ideer og tiltakslyst..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Lag et system med smålommer på et stort stoff, bruk fine farger og evt broder utenpå hva som skal være i dem. Da har du noe som er praktisk også - også når barnet er eldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå