Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er nå i uke 18+2. Jeg skal på ultralyd på onsdag, og er selvsagt kjempe spent! Men jeg lurer på en ting. Dette er min første, og jeg har ikke fått noe særlig mage. Kanskje det begynner å komme en liten antydning, men føler at noen ganger "forsvinner" den igjen. Altså noen ganger tenker jeg at nå er det helt tydelig at jeg er på vei til å få mage, også en time senere føler jeg at man knapt kan se noe. Er dette vanlig? Har jo såååå lyst at magen skal begynne å vises snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det akkurat slik jeg og. er 17+4

Men den kommer nok. Er egentlig begynt å bli litt gla for jeg ikke har så stor nå..

Skrevet

Akkurat som meg ;-)))

Og jeg er annengangs og 19+3. Har ganske liten mage (akkurat som første gang), men den begynner å synes litt nå. Det som er morsomt er at det er ENORMT stor forskjell på den, spesielt fra morgen til kveld, men også noe fra dag til dag. Det har garantert noe med luft å gjøre, og hva jeg har spist, men jeg lurer litt på om det kan ha noen sammenheng med hvordan ungen ligger også?? Eller kanskje det er for tidlig? Han er jo bitteliten ennå ;-))

Skrevet

Kjenne meg veldig igjen! Men PLUTSELIG en gang i mellom uke 22 og 24 så forsvinner den ikke mer... :D Nå blir den bare større og større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...