Laban og Labolina Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 har lyst på ny bil. Trenger mer plass. Vi er to voksne og to barn (1,5 + 3,5 år), men har veldig lyst på en til om et år eller to... Vil ha en bil vi kan bruke i mange år fremover, som vi ikke må ha på verksted hele tiden, eller må bytte ut fordi den blir for gammel, for stor eller for liten.. Vil gjerne ha en høy bil, ala vW Touran, kanskje 7 seter. Men er veldig i tvil. Hva er best? Hva har du og hvor fornøyd er du?
Laban og Labolina Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2010 ops, skulle vært på skravlesiden, men kom gjerne med forslag her også...:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Caravelle (skrives det sånn tro?) går vel for å være den romsligste av de romslige. Selv er vi storfornøyde med peugot 307 sw, men den er ikke spesielt romslig eller høy ... bare utrolig digg å kjøre, he he (og vi har mulighet til å bruke 7 seter).
Gjest amandine Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Jeg ville ikke hatt Touran, synes de har seter som trebenker og det passer dårlig for oss, lange folk med lange reiser i bil.. Her i huset er det saab 9-5 estate og ford focus som gjelder, kunne tenkt meg en ny mondeo istedet for focusen, men ellers fornøyd. Plass til tre banrseter, vogn og bagasje..
storm i et vannglass Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Uten at jeg har peiling på bil, en toyota- stasjonsvogn av noe slag- grei plass, lite rust og lite feil. Ellers er jo Volvo kjent for å være sikre familiebiler:) - og ja jeg trykte feil og havna på et forum jeg ikke pleier å være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå