indigo25 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 hvor mange uker er dere og hvilken sovestilling synes dere er best? noen av dere som jogger, evt hvor mange ganger i uka? Bare et par spørsmål som dukket opp sånn på kveldinga;)
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #2 Skrevet 11. mai 2010 Vel, de sovestillingene jeg har er på sidene... Jeg har desverre ingen stillinger som er behagelige for tiden! Får flatt av å ligge på ryggen, og jeg våkner av smerter i hoftene da jeg ligger på siden skal ikke være barebare å få barn
Scarlette Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 jeg har en stor pute med beina. Fantastisk deilig å la beina ligge høyt. Eller ligge på siden og la det ene beine være oppå puten. Om jeg ikke har det, så er jeg ganske urolig om natta. Skulle ønske jeg kunne kjøpe meg en sånn lang pølsepute, men de koster 1000 kr..
anik25 Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 jeg sover meste på siden/magen med ene beine høyt... en stilling vi har lært på yoga for gravid:) er i uke 24+1
Mammafugl Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Jeg jogger et par dager i uka. Er bare 14 uker, så det går fortsatt veldig bra. Jogger du?
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 27 + , sover på rygg... gullet i magen sparker så fælt når jeg ligger på sidene.... og på magen, det har jeg ikke prøvd engang.... Puta til beina er ikke langt vekk :-) Jogging ? Hva er det??
Christine209 Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Er i uke 18, sover på magen eller på ene siden med ene kneet oppover:p Klarer ikke å sovne om jeg ligger på ryggen, så lurer på hvordan dette skal gå etterhvert:p Jeg jogge ikke, men gårl ange turer ett par dager i uka:)
indigo25 Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2010 Takk for svar! har kunnet ligget på magen til nå, men synes det er litt rart å føler at det blir tungt for fosteret?! hehe. Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg livmoren så godt, så det blir vel mest sideligging på meg også Har jogget frem til nå uke 14, men har en følelse av at det blir mer kjappe gåturer fremover. føles ikke helt bra å sprette hvis dere skjønner..bare et instinkt. god soving fremover,jenter!
Sesilia Skrevet 12. mai 2010 #9 Skrevet 12. mai 2010 Jeg sover enn så lenge nesten på magen, så vidt på sida... Deilig! Håper jeg kan ligge sånn lenge til... Jeg jogger ikke, men trener litt - sykkel, gå, styrketrening...
vbu Skrevet 12. mai 2010 #10 Skrevet 12. mai 2010 27 uker og synes det er best å ligge på ryggen men må variere fordi det gjør vondt i bekkenet. Blir mye på sida med pute mellom bena. Jeg jogget til ca uke 22 (3-4 ganger i uken) når jeg måtte desverre gi opp på grunn av bekkenløsning. Nå kan jeg bare sykle. Savner veldig trening men får ikke sovet av smerter hvis jeg gjør noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå