Gå til innhold

OK, litt hjelp her! Mannen min vil slanke seg! Hva bør han starte på? GO123? Nutrilett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil forsøke en slags kur i først omgang, en kickstart på ett nytt og bedre liv, hehe!

Noen som har noe å anbefale? Er det noen forskjell på go123 og nutrilett?

Alle forslags tas imot med takk;)

(og han vet at veien til varig vektnedgang er kosthold forandring og mosjon)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roede-metoden er vel det eneste som hjelper på sikt. Da får du inn livsstilsendring fra starten!

Skrevet

Signerer denne. Alle kurer har kun en begrenset effekt, og så snart man slutter på den går vekta opp igjen. Det eneste som funker på sikt er å legge om kostholdet og mosjonere mer. Regnestykket er jo enkelt; bruke mer energi enn man får i seg. Noe som ofte er lettere sagt enn gjort..

Skrevet

:-) ja, han vet veldig godt at det må en mer grundig forandring i kostholdet for å få varig vektnedgang.

Men han ønsker å starte på noe som kan gi litt resultater raskt for motivasjon, sånn at han kan fortsette videre med ett sunt kosthold osv.

han har slanket seg/hatt oppstramminger før med bra resultater som har holdt seg, nå har det sklidd veldig ut pga ny jobb og slikt. Så håpet var å begynne på en kur som er effektiv og som kan gi han den boosten til å fortsette å trene og spise mindre (for han er egentlig ikke så veldig usunn, mer at han kan spise så mange porsjoner han lyster;-p)

Så spør igjen, noen som har erfaring med go123, nutrilett eller andre slike kurer?

Skrevet

Roedekursene for menn, pulverkurer kan i verste fall ødelegge forbrenningen hans og medføre ytterligere vektøkning.

Skrevet

Jeg holde med de andre her. Han må begynne å trene og spise mindre + sunnere. Hvis han er overvektig vil han uansett merke stor framgang i starten, og det må da være motiverende nok?

kanskje han har en kamerat han kan alliere seg med, så kan de trene sammen og kanskje småkonkurrere litt. Han burde også sette seg et lite mål, som å gå på en eller annen fjelltopp etter sommeren, delta i sykkelritt, mosjonsløp el.lign.

Grethe Roede er kjempebra å starte med, for der legges det vekt på både trening og kosthold.

Skrevet

En mann liker ofte å telle og holde styr på ting. Bruk vektklubb.no Da lærer han seg fellene osv. Jeg har gått ned 14 kg på like mange uker med dem. Et alternativ er selvsagt å ta f.eks. alli samtidig så kroppen ikke tar opp så mye fett. Systemet legger opp til sunt kosthold og man registrer trening også slik at man har styr på "totalen". Dvs energiforbruk ifht inntaket.

Gjest thricane
Skrevet

hvis han først har bestemt seg for pulverkur, ville jeg valgt herbalife. denne har en del tilskudd som proteinpulver og fibertabeletter, slik at du kan tilpasse det kostholdet ditt ettersom om du går ned eller bare skal beholde vekten.

jeg bruker herbalife selv, pga jeg tåler dårlig brød. det er da veldig enkelt å holde vekten. jeg spiser middag og lunsj som vanlig. bruker shake om morgen og kveld, og proteinbarer som snack hvis jeg er på farten og blir sulten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...