Gå til innhold

Trenger tips om bra, slitesterk bhg bukse, lik parkdress!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Gutten min på 3,5 år vil ikke bruke hel dress nå om våren. Synes det er så deilig å gå med lettere klær og kjekt å kunne ta av jakka, når det blir ekstra varmt. Dessuten går han fint på do selv, og da er det lettere å ta av buksa enn en hel dress, når det haster. Og om det skulle bli noen uhell, er det greiere å vaske en bukse enn en hel dress. Så han har brukt bukse og jakke siden snøen forsvant. MEN leken sliter så fælt på vanlige bomullsbukser. Spesielt hopp og sprett og lek i sandkassa. Dessuten blir de fort våte, møkkete og varer sjelden lengre enn en dag, før de må i vaska, noe som igjen sliter på stoffet.

Har sett noen bukser hos Polern og Pyret (for tykke med fôr), Stormberg (mye seler), Reima (kun fra str. 6 år osv

Mulig jeg er sær, trenger noen tips! Vil ha en vanlig slitesterk bukse, lik vårdresser/parkdresser, men uten overdel!

Anyone?

Om du ikke har noe bukse-tips, hva gjør dere? Hva har dine barn på seg i bhg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme her med snuppa på 2,5 år. Lei av dress og har sluttet med bleier. Mye enklere med vindjakke og en overtrekksbukse når hun skal på do. Og fint å kunne ta av enten jakke eller bukser ved behov. Fint å kunne vaske bare jakka hvis hun har sølt på seg og bare vaske buksa hvis hun har hatt tisse uhell.

Vi fant en fin overtrekksbukse på sporten av merke Norheim som vi er kjempefornøyd med. Møkka preller av på den så vi kan riste den og bruker den cirka en uke av gangen før den må vaskes. Tror de hadde noen andre merker der også. Jeg har også sett at Lindex har noen overtrekksbukser som virker ok.

Skrevet

Vi har fra PoP, veldig fornøyd og ikke for i den, men seler.

Skrevet

Jeg så at XXL hadde noen som virket grei fra Helly Hansen. Hadde de både med seler og uten. Lurer på å kjøpe en til mini som er blitt 2 nå... Jeg tenker også at det må vere bedre å kunne ta av jakka når det blir varmt...

Skrevet

mini her bruker en fra name it. Den har jeg vært fornøyd med så langt. Også vanntett

Skrevet

Vi har vannavvisende overtrekksbukse fra Lindex til 2-åringen, kjempegrei bukse til 149 kr tror jeg vi betalte.

Skrevet

Hva med en vanlig regnbukse da? Begge jentene mine har regnsett fra Refleks, og er veldig fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...