Gå til innhold

7078 Saupstad,hvor ligger det???

Anbefalte innlegg

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Er det i Trondheim??

Det var en polakk som bodde i denne leiligheten før jeg leide den.Og det er så irriterendes for lenge etter at jeg flyttet inn kom det brev til han fra Cresco,eller jeg innbiller meg at det kom fra GE Money bank før,men ihvertfall kom det fra Cresco i dag,og JEG må gå på posten og levere alle brevene! Har hørt at han har flyttet til Trondheim.Fy for en snik,regner med fyren har tatt opp lån og sagt adressen han bodde i før,og kansje han ikke har forandret adresse engang!

Jeg tenkte å søke opp telefonnummeret hans og sende han en melding om at det kommer disse brevene til han! Men det står Saupstad???? Hvor er det hen da??

Skal ihvertfall spørre på posten om de videresender brevene til han eller om de sender dem tilbake! Det er jo lenge siden han flyttet herifra! Vi har bodd her i 3 år nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sør for Trondheim ,men i Trondheim kommune . Heimdal nermest mener jeg

Skrevet

Send brevene i retur til avsender med notat på konvolutten: "adressaten har flyttet"

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥
Skrevet

Ok,takk for svar:)

Vinterflickan: Tror du det er det posten gjør ja? Da er det i såfall rart at jeg har fått hit så mange brev da!

Skrevet

Det ligger i Trondheim ja, ca en mil sør for sentrum.. Er ikke ditt ansvar å ettersende posten hans. Skal de ha penger av ham finner de han nok.. Det beste du kan gjøre er som en annen har foreslått å sende posten i retir med en beskjed om at vedkommende har flyttet (og evt ny adresse om du har den), så slipper du å få posten hans...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...