yeah:) Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Svak strek nå i kveld, og jeg har IKM på lørdag...hvor stor er sjansen for at det blir noe??Altså for at jeg IKKE får mensen på lørdag???ÅÅHHH,håper noen av dere er våkne nå og kan svare meg!!
tre ønsker fler Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Svak strek er også strek! Jeg hilser et forsiktig gratulerer.
yeah:) Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Jeg visker et tusen takk!! Tørr ikke juble for høyt, siden det er så tidlig liksom...skal jo ikke ha IKM før lørdag...tenk om det ikke blir noe mer ut av d liksom...?...har SÅ lyst å bare hyla ut av glede, men vet eg bør venta litt med d. Men ska hvertfall ta en ny test i morgen. Håper virkelig den også har to streker, og forhåpentlig en sterker strek på selve resultat streken!!
yeah:) Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 ps. Puppene mine har faktisk føltes tyngre og litt ømmer de siste par tri dagene:)
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Samme her Yeah:)!!!!! Ømme tunge pupper... og svaak positv test, både QR og CB+. Jeg har IKM på søndag! Veldig spent på å høre hva testen har vist deg i dag! Kanskje vi ses begge to på 1. trimester om en liten stund
Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Samme her jenter ) Har IKM mandag, kjempe svak test her også Ikke umulig at vi går over til 1. trimester alle tre snart ) Tvitvi!
AO3 Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Ikke vet jeg, men de sier jo at en strek er en strek...? Lykke til, alle tre!
yeah:) Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 11. mai 2010 ÅH,så spennende!!!!Hvordan gikk det med testingen deres i dag??? Vet dere hva: Jeg er gravid jeg!!:):)Har tatt fire forskjellige tester, og alle ka positivt resultat. Billigstrimmlene var jo svake på streken. Men da jeg tok med clear blue sine var d tydelig kryss på den ene, og d stod gravid 1-2 på den andre!!:)Så da må jeg jo være gravid da:)
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Hurra!!! Gratulerer!!! Jeg tar ny test i morgen tidlig, da CB digital. Spent på resultatet!!! Lurer på åssen jeg skal klare å sove...
Kanskje snart <3 86 Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer så mye med spiren yeah! :-D Fortsetter med testing med billigstrimler noen dager, til jeg får den digitale CB testen i posten ) Lykke til med videre testing jotne, hold oss oppdatert )
yeah:) Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2010 Tusen hjertelig takk skal dere ha!! Krysser fingrene for deres testing også!!:)Hold meg oppdatert:)MASSE lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå