Gå til innhold

Husarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Eg er hjemmeværende med unger. Eg og samboeren min har vært sammen i åtte år snart. Vi har to unger. Og vi blei sammen når eg var 14 og han var 15. Samboeren min er veldi 80-tals. Han gjere ikkje så mye husabeid. Og er veldig dårlig til og rydde opp etter seg. Det vil si, sette inn i oppvaskmaskinen, rydde på plass kler som han legger i fra seg rundt om kring, når han skifter på gutten vår lar han bare klerna ligge. Når han kjøper seg nye kler klipper han av lappene og lar dei ligge. Hvordan er det hjemme hos dere? Eg er bare sytete? Og lager problem av ingenting? Eg er jo heilt enig i at siden eg er hjemme er det mest naturlig at det meste av husarbeidet står på meg, men hva med og rydde opp etter seg liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte bare svare men min kjære er ikke så mye sånn,kansje sine egne klær men mest på dem faste plassene men det høres mest ut som min 10 årige datter,giddaløshet er det snakk om.Snakk med han om det for det derre er for dårligt av en voksen mann altså.Å jeg må si det med husarbeid er for kvinnen slavearbeid slik jeg føler det,for det er noe som man må ta hver dag å flere ganger pr dag.Ikke rart man hater kjøkkenet.Å det går så langt att jeg nesten griner å det er kun da jeg får hjelp,så mannfolk skjerp dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...