Gå til innhold

Babyen min sover 10 timer om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg da holde henne våken hele dagen frem til leggetid?

Hun er 9 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du ikke det. Hva er det for ett spørsmål.

Har du en baby uten å ha lest noen ting om det å ha barn?

Skrevet

Hvorfor kan jeg ikke det? Hun sover nok om natten

HI

Skrevet

ehhh. nei, med mindre du vil ha en veldig sur, grinete og sliten baby.

Du er heldig som har en baby som sover hele natten:) Jenta mi var også sånn, men hun måtte likevel ha seg en time eller to, tre til fire ganger om dagen for det.

Skrevet

Ok. Men jeg tror jeg har henne våken i morgen så ser jeg hvordan det går.

HI

Skrevet

Håper virkelig ikke at dette er et seriøst innlegg, da må du i tilfelle være helt blåst i hodet! Du får i tilfelle ta deg en god snakk med helsesøster, og kanskje du har hørt snakk om noe som heter bøker..?

Skrevet

Nå er jeg så lei av disse forumtrollene! Det er jo ikke en eneste tråd man kan ta seriøst her inne! Ikke at alt må være så himla grav alvorlig, men når man mistenker at 99% av alle trådene er trolling, gidder man jo ikke engasjere seg.

Er jeg den eneste som ikke synes trolling er noe gøy?

Og hvis du mot all formodning er seriøs, HI, les deg opp på babyer og ikke ødelegg din egen og babyens hverdag ved å nekte den den søvnen hun så sårt trenger.

Skrevet

haha lykke til med å holde babyen din våken!!! Du kommer til å ende opp med ett stykk meget sint baby!!!

Babyen min er 7 uker og sover også mye om natten. Gjerne 10 timer. Men uansett kunne det ikke falle meg inn å forsøke å holde babyen våken om dagen! Babyer trenger mye søvn og man skal la dem få sove. Det er ok å forsøke å holde dem litt våkne om dagen dersom det ikke passer at de sover akkurat da, men ikke over lengre tid!!!

Skrevet

Jezzez, kan man ikke spørre om noe lengre uten å bli beskylt for trolling??!??

Men 10 timer burde være nok. Eller? Hun sover så mye på natta at hun trenger ikke sove på dagen.

Skrevet

Nix, vi er nok fler som er lei dette tullet

Skrevet

Når du spør om noe så inn i hamperævva dumt, så blir du beskyldt for trolling, ja. Så små babyer sover gjerne nesten dobbelt så mye som 10 timer, så vet du det, ditt tilbakestående nek.

Skrevet

Selvfølgelig er ikke 10 timer nok! Det er ikke nok når du aktivt må gå inn for å vekke barnet!

Tilogmed sønnen min på over 3 år trenger mer enn 10 timer søvn i døgnet!

Skrevet

min er 9 måneder, sover 10-12 timer om natten og har en liten "nap" tre ganger om dagen... La nå ungen få sove det hun trenger da, min sov rundt 15-16 timer i døgnet da han var 9 uker

Skrevet

Men babyer er forskjellige er de ikke?

HI

Skrevet

Ok, da prøver vi med teskje!!

En liten baby trenger veldig mye søvn, gjerne 20 timer per døgn den første tiden, men gradvis trenger de mindre og mindre. Et spedbarn må få sove når det trenger og sove, det har ingenting å si hvor lenge det sover om natten. Babyer og små barn trenger søvn på dagtid også, noen trenger en lur på dagtid helt til de er tre år.

Fremdeles noe du ikke skjønner?

Skrevet

Tror ikke hun trenger så mye søvn og at 10 timer holder. Vi får mer tid sammen om hun er våken og tiden går så fort. Vil ha mest mulig tid sammen med henne

HI

Skrevet

Herregud så agressive dere er! Skal tenke på det dere skriver, men jeg prøver en dag våken. Best å prøve for å se

HI

Skrevet

hehe ja prøv å holde henne våken, er du heldig så roter det til så vil hun ikke sove ordentlig verken natt eller dag :-)

Tipper alle som har små babyer er glade for at de sover noen timer dagtid og, det er jo ganske hektisk. Derfor tror jeg du tuller HI

Skrevet

Ja, gjør det du. Skjønner jo at du tenker mer på deg selv enn på babyen! Lykke til med barnevernet i fremtiden...!

Skrevet

Babyene utvikler seg når de sover. De TRENGER mye søvn, LIKE mye som de trenger kjærlighet og mat!

Stakar stakat liten baby om dere skal holdet barnet våkent! Dere ber da om trøbbel!

Håper dette er tull!

Skrevet

Jeg er alene og har ikke så mye å gjøre om dagene så for meg er det bare kos om hun er våken.

Hun vil vel sove på natta når hun er våken hele dagen?

HI

Skrevet

Dumme trollunge!!!! Skjerp deg, ellers sender jeg barnevernet på deg!

Skrevet

Så små babyer kan sove opptil 18 timer i døgnet. Så la henne sove om dagen. Gutten min sov 12 timer på natta da han var 3 mnd. Men han sov +/- 6 timer på dagen fordelt på 3-4 blunder.

Håper du ikke hadde regnet med at babyen skal være våken hele dagen da du fikk baby.

Og nyt det litt nå at hun sover på dagtid. Etter hvert så trenger de mindre søvn og er mye mer aktive. Da vil du innimellom kanskje savne det at hun sov litt på dagtid.

Skrevet

du skulle hatt besøk av barnevernet om du ikke vet mer om babyer enn det du gjør.

forresten tror jeg du er enda et av disse jævla forumtrollene som ødelegger for oss andre med å komme med idiotiske innlegg slikt som dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...