Tipp topp Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Vi skal bygge hus og lurer på om vi skal ha skittentøysjakt fra badet og ned til vaskerommet. Arkitekten var ikke så positiv. Mente det var mange som ikke var så fornøyd og at det var krav om at den måtte låses med nøkkel på grunn av sikkerhet slik at det bare ble tungvindt. Noen som kan si sin erfaring?
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Vet ingenting med krav osv.. Men min mor har det i huset sitt, og jeg hadde det i min barndom. Funket veldig greit, siden jeg hadde toalett oppe så vips kunne jeg hive klærne rett ned til vaskerommet:)
3nydeligesmå Skrevet 11. mai 2010 #4 Skrevet 11. mai 2010 Vi har skittentøyssjakt, å hadde ikkje ville vert uten. Har aldri hørt om noe krav om lås ol. Vi har den høyt på veggen da. Synest det er helt supert å slippe å lpe opp og ned med kurver hele tiden. Hadde absolutt godt for det
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 vi har ikke, men skulle gjerne hatt! det er et must i et evt byggeprosjekt;-) ei venninne bygget den inn i et skap, smart;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå