Gå til innhold

Aurora, en stund siden sist..Lyst til å se om ting har forandret seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er født 21.10.81 samboer 31.01.80

Lurer vel egentlig ikke på noe spesielt..

Midt i eksamenstider nå, tre år igjen..Ser du noe ifht de årene?

Har to gutter og håper på et barn til i fremtiden..Ser du noen? Ligger den en rosa eller blå og venter på å få komme?

Noe annet som dukker opp? Kanskje ifht økonomi?

Klem Aina

Tusen takk..

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,får opp masse rosa på deg,lurer på om det enten blir to veldig tette jenter eller tvillinger,du vil komme mot slutten av 2011 starten på 2012.Får opp at du blir gravid da altså,ikke at du føder da.Får opp at du kommer til et punkt dere du vil bare gi opp,møter motgang i studiene,men du klarer deg over den kneika og posetiv engergi kommer rundt deg igjen.Får opp at du kommer til og få tilbud en jobb rett før du er ferdig utdannet,noe som får deg til og stå på enda mere på skolen den siste halv året.Økonomine blir bedre,eller mere penger når du får deg fast jobb veldig fort.

Skal dere flytte eller har flyttet?får opp hus og masse pappekser her..?

Skrevet

Hei Aurora =)

Masse rosa liker jeg=) Jeg føler liksom at det er en liten frøken som venter på å komme til oss!!Passer bra med graviditet rundt de tider du får opp=) Håper og tror det vil skje...

Godt å høre at jeg vil komme meg over kneika...Ser fram til å få ferdig utdanningen!Trives nå, men er jo alltid litt ekstra å gjøre..

Ja,det vil jo komme mer penger inn når jeg blir ferdig og får førskolelærerlønn!!Blir godt!!

Flytte?Hmmm....Egentlig ikke, hvis ikke renta flyr til topps til de grader så vi ikke har noe valg..Trives her, bygde oss hus i 2005,flyttet inn i 2006.Endelig fått plen med gjerde rundt...Men kanskje vi ender opp ett annet sted???!hmmm..Lyst til å prøve å gå mer inn på det?Ser du noe ifht farge på hus osv?

Kos og klem..Takk for at du tar deg tid!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Det er et nydelig hus,ikke helt hvit men litt,vet ikke helt hva fargen heter.

Får opp en del frukttreer her,har dere det eller?

Skrevet

Hei Igjen..

Vi bor i et hus som er brunt med hvite vinduer(karmer). Det blir spennende å se..Håper det ikke blir noe flytting, men man vet jo aldri..

Ingen frukttrær her enn så lenge....

Klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...