Gå til innhold

...no krysser jeg fingre! Gravid igjen for 7. gang:-)

*anki *

Anbefalte innlegg

No håper jeg spiren klorer seg fast til januar. Er glad for å være gravid igjen, men likevel så forferdelig engstelig og redd igjen allerede, for at det skal gå galt igjen.

Men naturen får bare gå sin gang, så håper jeg på det beste!

Vet ikke når jeg skal kontakte sykehuset. Har no vært der endel ganger, så har det no gått gale. Må vel kontakte de så de får bestille time til duotest til meg i uke 11. Venter vel til uke 6-7 før jeg bestiller noe. Nesten så jeg syns det blir flaut å ta kontakt igjen.

"Titt tei - her kommer jeg igjen"

Jaja, blir noen lange uker det her!!!

Fortsetter under...

Gratulerer med positiv test! :) Jeg skjønner veldig godt at du gruer og gleder deg om hverandre, men den som intet våger intet vinner. Og ved å være gravid har du i alle fall muligheten til å komme i mål, så det blir spennende uker fremover. Jeg heier på deg! :)

I begynnelsen av dette svangerskapet følte jeg også at det var litt "pinlig" å være gravid igjen. På helsestasjonen husker jeg at de spurte om termindato, og jeg måtte ærlig innrømme at det visste jeg ikke, for så langt fremover i tid hadde jeg ikke tenkt, jeg måtte bare komme meg gjennom de første ukene, noe jeg egentlig ikke trodde at jeg skulle klare. Men det gikk jo bra jo! :) Og etter hver kontroll ville de alltid booke ny time, men jeg ville helst se det litt an, for det er så ufattelig trist å sitte med tom mage og måtte avbestille en svangerskapskontroll eller ultralydtime. Men denne gangen måtte jeg ikke avbestille noenting, hurra, og jeg håper av hele mitt hjerte at slik blir det for deg også nå, det fortjener du inderlig. Ingen burde måtte forsøke 7 ganger før man lykkes...

Det blir lange uker for deg fremover, men forhåpentligvis mange! Hold oss oppdatert om hvordan det går... :)

Hei Anki!

Jasså så det ble positiv test i helga - gratulerer! Forstår så godt følelsen av å være avmålt og forsiktig glad! Men, du får gjøre det du kan for å slappe av og ta vare på deg selv og magen så krysser jeg fingre, tær og alt jeg kan for deg, dette skal gå veien!!

Prøv så godt du kan å ikke bry deg om omverden og hva de tenker, du er det viktigste nå, detta blir spennende!!

Lykke, lykke til!

Klem

Gratulerer med ny spire!!! Så utrolig gode nyheter :-) Dette var jo nesten litt inspirerende å lese.. Jeg sitter og fungerer på forsøkt nr 7 selv.

Går du på noe nå? Blodfortynnende ect?

Nei, ikke flaut. Utrolig pågangsmot syns jeg du har. Ikke alle som orker å gå på forsøk nr 7.

Hold oss oppdaterte! Lykke til!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...