Gå til innhold

Anbefalte innlegg

til st.olavs.. fikk ordnet dette før påske, men hørte ingenting før ca en uke etter påske.. Da hadde de fått alle papirene og legen skulle se på den for så å sende brev til oss om hva som skal skje videre.. Venter og venter og ingen brev fra trøndelag lander i postkassn min.. Lurer på hvor lang tid dette kommer til å ta? ER litt utolmodig for tiden.. har lyst å komme igang igjen nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141839234-har-s%C3%B8kt-overflytting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg slkte overflytting fra tromsø til trondheim.. Ble for mye for meg sist jeg var i tromsø, så da valgte jeg å søke overflytting.. men hører ingneting fra trondheim.. Så blir litt stressa.. men kan liksom ikke drive ringe å ringe heller.. må vel bare smøre meg med tålmodighet her.. som vaaaaanlig i denne prosessen. Er liksom ingenting som går fort her..

Kanskje du har havnet på venteliste...

Må innrømme at jeg har tenkt tanken på å bytte sykehus. Er ikke helt fornøyd med alle legene der. Synes de tenker litt vel konservativt. Tror trondheim er bedre. Har ei venninne som var der i januar og ble gravid på 1. forsøk...

Fikk mitt første barn i tromsø, har hatt to misslykka forsøk etter det. Man er jo sårbar når man holder på med IVF og synes ikke de tar noe særlig henysn til det. Sist jeg var der fikk jeg nok så da valgte jeg å bytte, Håååper ikke jeg står på ei eeeeevig lang venteliste..:S KAnskje jeg må ta en tlf..:S?

Annonse

åå det høres bra ut! Første gang jeg ringte dit ble jeg så overaska av at de svarte så og si med en gang. Neste gang tenkte jeg at jeg hadde bare flaks men joda, jeg fikk raskt svar. Å ringe til tromsø er et mareritt.. helt håplaust å komme gjennom på tlf.. også en grunn tili å bli lei tromsø..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...