Gå til innhold

gammle utakknemelige mennesker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og min mann ga bort brude bilde av oss til jul.

vi ga også bort bilde av vår sønn som er tatt hos fotograf.

dette ga vi til foreldra våre på begge sider og besteforeldre på begge sider. alle utenom min mormor har bildene framme og har vist at dem setter stor pris på bildene. viser de fram så fort de har besøk.

min mor og hennes mann ga også bort to bilder til min mormor til jul.

vi har lenge spurt om hvorfor dem ikke har bildene framme. da får vi beskjed om at de ikke har penger til ramme. dem har lagt bildene i kles skapet på soverommet sitt.

der er det ingen som ser bildene de har fått.

når første mann ble født sendte min mann et mms bilde rundt til foreldre og besteforeldra våre.med innfo om ungen og at alt sto bra til med oss. min mormor har ikke mob tlf så hun fikk ikke. min mormor betalte noen av de som hadde fått bilde for å kunne få en kopi.

første gangen vi var hos ho etter at første mann var kommet så så jeg bilde i en ramme i hylla dems. jeg sa tydelig fra der og da at jeg ikke ville ha bilde der. jeg sa til mormor at ho kunne få et annet bilde av oss 3 som familie om hun fjernet det. ( skjønner jo at hun vil vise frem oldebarnet sitt) hun sa ja til det. en måned etter fikk hun bilde av oss 3 i bursdagsgave.

det er nå snart 2 år siden. jeg har hver gang vi har hvert der komentert bilde og bedt på en stille måte om å få det vekk. men ho nekter.

bilde i seg selv er tatt bare minutter etter at ungen er født og jeg er drit sliten.( derfor ønsker jeg ikke ha dette i ramme hos noen).

jeg og min mann har gitt klar beskjed om å få det bilde vekk nå.

jeg endte i en stor krangel med hun nå for 3 uker siden, hvor jeg ble ganske sur og hun sa rett ut at hun skulle ha bilde der for det var hennes. vi dro derifra og har ikke pratet med hun etter det.

min mor har prøvd å snakke med hun men hun vil ikke høre. min mormor går nå derimot rundt å sier at jeg har byttet tlf nr, at jeg har flyttet, og hun har tilogmed prøvd å innvolvere andre familie medlemmer. noe som har lykkes. min onkel ( han flyttet ut for bare 4 måneder siden og er 37 år, ingen barn) har blandet seg og såret meg ganske mye mer.

jeg og min mann ønsker ikke ha det slik når vi har fått flere unger.

noen som har noen råd eller menninger til meg???

på forhånd tusen takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være et tulleinnlegg..

Du lager familiebråk fordi din mormor er stolt over deg og oldebarnet og har et bilde fremme som DU ikke liker??

Mens det er helt greit at de andre blåser i bildene dere gir dem??

Ang det bildet..

Dere kunne ha blåst i å sende det bildet rundt etter fødselen da vet du hvis det var så ille. Du kan ikke diktere noen hvilke bilde som kan og ikke kan henges oppe når det allerede er gitt bort/sendt rundt FRA DERE..

Skrevet

Dette er bare tull, sant?

Hvis ikke så synes jeg du er smålig, HI. Du kan ikke diktere hva folk skal eller ikke skal henge opp hjemme i sitt eget hjem. Hvis det er bilder du ikke vil at andre skal se så må du unngå å sende dem ut.

Og hvis din mormor ikke har råd til å kjøpe rammer til bildene for å få hengt dem opp så kan vel dere gjøre det?

Skrevet

Ingen som leser at bildet ble tatt rett etter fødsel og at hun selv er med på det. Jeg har også et bilde av meg å baby som er tatt rett etter fødsel (jeg ser helt før jævlig ut og lillegull har mye blod på seg) Nei, ingen skal ha det bilde på veggen i ramme og det bestemmer JEG! Men her hadde ingen drømt om å gjøre noe sånt heller da!

Skjønner deg godt HI. Du får forklare deg til familien og si det som det er: Bildet er såpass privat at du ikke ønsker det på veggen hos noen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...