Gå til innhold

Hvem i helv*** var det som sa at level 2 ikke var så mye tyngre enn level! !?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

<#"4¤¤%#"!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enn level1 skulle det være ja... :/

Skrevet

hehehe...bare vent til level 3 du....de andre er lette i forhold...

Skrevet

shame on you! nå håper jeg at jeg overlever til level 3... :P

Skrevet

Jeg startet på level 3 i går.. Tenkte at det ikke var sååå ille, i dag etter økt nummer 2 på level 3 kjennes det ut som om fiskebollemusklene er på vei til å sprekke.. Fy F.... Men godt å være ferdig med dagens økt!

Skrevet

hehe...huff, ja det blir liksom ikke lettere...men føles godt etterpå! :-)Er på dag 5 level 3

Skrevet

Hehehe! Så enig, så enig... Merket stooor forskjell på de to nivåene! Nå har jeg vært slapp i helgen, har kun trent tre ganger på nivå 2 - så har 7 ganger igjen før jeg skal over på nivå 3. Og DET gruer jeg meg til...

Skrevet

Har 3 dager igjen på level 2, det blir lettere etter noen dager:) Både gruer og gleder meg til level 3:)

Skrevet

Er det "lov" å ha pausedager!?!?

Skrevet

Å nei... Jeg er snart ferdig med level 1, og tenkte i mitt stille sinn i dag at dette går da egentlig overrasskende bra.... Nå gruer jeg meg nå. Hmrf.

Skrevet

lurer jeg også på!!!!!

har falt helt av lasset! klarte jo omtrent ikke noe på level 2!

Skrevet

Haha, det KAN ha vært meg... *kremt* Syns faktisk ikke det var så mye verre, men det er nok fordi jeg får til øvelsene på level 2 bedre, og klarer å presse meg selv hardere... Såpass at jeg kollapser hivende etter pusten etter siste øvelsen.. :P Jaja..! :D I morgen er det måling og første dag på level 3, og den tror jeg blir hard....!

Har også lurt på dette om å "ha lov" til å ha pausedager... Har hatt to, men det var ikke frivillig, da klarte jeg ikke annet enn å ligge på sofaen med dundrende hodepine. Men ellers har jeg trent hver dag. Satser på at det går bra siden jeg er på annen trening i tillegg på torsdager ;)

Skrevet

Jeg trener på ukedagene og tar fri lørdag og søndag. Opplegget tar jo littegranne lenger tid da, men effekten av treningen er jo der like fullt :)

Skrevet

Nå blei jeg nysgjerrig her da...

Hva slags trening snakker vi om?

Skrevet

Ja, det lurer jeg og på:-) Og hvor lenge pr dag må man trene?

Skrevet

eg og er nyskjerrig! Trening som funkar? Eg vil ha oppskrifta!! ;)

Skrevet

hmm.. jeg er mer frista til å prøve zumba! :P

Skrevet

Hvor får man tak i den videoen til dette opplegget?

Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det er lov, men jeg er litt slapp i helgene merker jeg...

Skrevet

på play.com eller last ned :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...