Gå til innhold

Har fått så stor mage -allerede!? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 15 uker på vei, men har sikkert like stor mage som da jeg var 25 uker sist. Synes det er deprimerende jeg. Og litt flaut. Prøver å holde den inne litt nå. Når jeg var 15 uker sist hadde jeg nok ikke mage i det hele tatt. Begynte å bule litt i uke 18 tror jeg.

I tillegg har jeg gått opp 5-6 kg pga at jeg har spist så mye for å holde kvalmen i sjakk. Hvordan skal dette gå? Håper vekta stabiliserer seg litt etterhvert sånn at det ikke går over alle støvleskaft her :(

Hvordan er det med dere?

Må bare si at jeg egentlig har gledet meg til å få mage, syntes jo det var litt gøy å "strutte" litt sist, men ikke så tidlig som nå da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter med samme følelse. Greit nok at "hiet er brukt før", men hadde ikke ventet dette... Ser ikke helt frem til en evt varm sommer, hmm...

Skrevet

Jeg fikk også stor mage veldig fort denne gangen- er nå 21 uker og folk tror jeg er mye lenger på vei enn det jeg egentlig er:p Meeen, tror ikke vi trenger å bekymre oss så mye, for har hørt at magen ofte kommer fortere 2.gang, uten at det trenger å bety at man blir diiiger mot slutten- veksten stopper liksom litt opp, sånn at man ikke nødvendigvis ender som en flodhest i uke noen og tretti;)

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei og har også fått stor mage alt. Ser ut som jeg er lenger på vei. Hehe. Jaja..Venter barn nr 2.

Godt jeg ikke er alene da...

Skrevet

Håper det stemmer at det stopper litt opp. Synes det er litt vanskelig med de kroppslige forandringene, og magen har bare est ut de siste ukene.

Skrevet

Det er jo 2.gangs får fortere mage enn 1.gangs. Men jeg ser selv at jeg har nokkså stor mage allerede. Det er synlig for folk som ikke vet at jeg er det, men klarer jo selvfølgelig skjule under klær..

Syns det er kanon fint med mage på gravide :) Ikke noe å prøve å gjemme bort i sommer.

Vær stolt over hva du bærer =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...