Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres da de sluttet å sove på dagtid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eldste jenta ca 2,5 år, eldste gutten 1,5 år.

Skrevet

Store variasjoner ser jeg.... tror nok lillemann må slutte nå, han er 2år 4mnd og jeg sliter virkelig med å få han i seng på kvelden nå.

Skrevet

Mini slutter nok snart, nå er han 2 år og 2 mnd.

Skrevet

Eldste var 18 mnd.

Lille er 2 1/2 og søv framleis nesten kvar dag. I dag måtte eg vekke ho etter 2,5 time. Ho sovnar greitt om kvelden enno, så då går eg ut ifrå at ho treng luren. Men eg justerer leggetidspunktet litt, om ho søv mykje om dagen legg eg ho kl 20, om ho søv lite/ikkje søv, legg eg ho kl 19.

Skrevet

Jeg har kuttet dagsovingen til en time, og ikke etter kl 13, da ble det lettere å legge lillemann på kvelden.. slet skikkelig i forrige uke nemlig.. da sov han somregel halvannen time på dagtid..

Skrevet

Hm. Gutten min var 3 i februar, og sover fortsatt litt på dagen i bhgen. Blir maks en time. Men han ser ut til å ha trengt det, faktisk er han ganske sliten på ettermiddagen også. Men slutter nok etter sommerferien.

Skrevet

Eldste slutta rett etter fylte 3 år. Yngste var ca 1 år og 5 mnd då ho slutta. Så det er stor forskjell på når mine kutta luren, men likevel trur eg at tidspunkt var riktig for begge.

Skrevet

Nesten 3 år, da ville han ikke sove mer i barnehagen. Men har helt frem til nå ofte sovet en dupp i helgene, er nå 3 år og 4 mnd.

Skrevet

har ei på straks 3, og hun sover enda en lur på dagtid... :)

Skrevet

han var 3 i januar og sover enda 1 time i barnehagen, men sover som regel ikke i helgene, om vi da ikke er ute og kjører bil, da sovner han lett....han legger seg og sover godt om natten også, så han kommer til å få sove på dagtid så lenge han trenger det, hardt "arbeid" og lang "arbeidsdag" i barnehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...