Gjest Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 La inn et innlegg tidligere ikveld om at jeg hadde kjøpt Ponny sko til datteren min for en ukes tid siden, og nå er de helt oppskrapt siden hun fremdeles krabber. Jeg tenker at det er jo logisk at de blir skrapt opp når man krabber på asfalt med dem, men så leste jeg litt på nett, og der var det noen som sa at de faktisk hadde gått inn i skobutikken igjen og klaget på skoene siden de var helt oppskrapte etter en mnd. Nå har våre blitt helt oppskrapte, HELT gjennom skinnet, på EN UKE, to dager i barnehagen, og jeg syns jo det er litt for dårlig, men det er kanskje bare sånn det er? Merkelig at ikke dama i butikken anbefalte noen andre sko siden hun fremdeles krabber...? Regner egentlig med at vi bare må se de 450 kronene som tapt, men er jo lov å høre med dere og hva dere synes da:)
Ranveig R Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Lov å prøve, det er alltid lov å prøve. Men trur neppe eg hadde gitt deg pengar tilbake eller nye sko om det var eg som jobba i butikken. Sko er vel meint for barn som går, og blir ikkje oppskrapt så fort om dei blir behandla ordentleg.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 Vel, damen i butikken ble jo (etter det jeg forstår av HI) fortalt at ungen ikke går, men kryper. Og da burde hun vel være kompetent nok til å anbefale sko/fottøy som passer til den bruken, og ikke et par man kun kan gå forsiktig i ...
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Nei jeg hadde ikke klaga på skoa. Sko er ment for å gå med ikke krabbe med, så derfor er det sålene på skoene som er den delen som er laga for å slites ved bruk, ikke overflata. For alt vi vet, kan det jo være at det var de skoa dere kjøpte som var de mest slitesterke på overflata, og at hu i butikken gjorde jobben sin....
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 Tror ikke disse skoene var så veldig slitesterke på overflaten, når de blir helt nedslitt på tuppen etter 2 dager i barnehagen..hehe. Men nei, jeg kan vel egentlig ikke klage, selvom jeg igrunnen har veldig lyst.. Når man betaler 450kr for sko til en 15 mnd gammel jente som ikke går selv, og dama i butikken fikk vite at hun ikke går, så forventer man litt mer tenker jeg.. Hun ville vel heller bare selge hun, uten å tenke på hva slags kvalitet det var på skoene hun solgte. Menmen, jeg var jo like dum som kjøpte de da..
Seriøst Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Jeg vil vertfall ikke skylde det på dama i butikken. Og det var helt sikkert ikke så mye i veien med kvaliteten på skoa heller, men man kan jo ikke rekne med at skoa skal tåle å bli dratt bortover asfalt/grus/anna underlag! Tror de fleste skjønner hvordan skoa vil bli seende ut etter noe slikt.
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde klaget. Begge guttene mine har hatt sko på sommeren selv om de bare har krøpet, og det er da ingen av dem som har blitt helt nedslitt av den grunn. Ja, de har blitt oppskrapet på slutten av sesongen, men det har ikke vært hull og de har fremdeles vært brukbare. Bare prøv å ta dem tilbake du. To dager med kryping skal ethvert par med barnesko tåle!
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 tingeling_80: Hva slags sko brukte du til guttene dine da? Tror jeg skal ta sjansen på å klage imorgen, så får jeg se. Det verste som kan skje er jo at de sier at jeg bare må regne med at det blir sånn så.. Er så kjedelig for jeg så jo for meg at disse skoene kunne hun bruke hele denne sesongen, frem til høst/vinterskoene må kjøpes inn, og det sa skobutikkdama også at de skulle gjøre...
Gjest Morn du Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 Med butikkdamens ord som grunnlag, ville jeg klagd tvert!
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #10 Skrevet 11. mai 2010 Å, jeg er så dårlig til å huske merker ... mener det har vært viking-joggesko fra xxl hver sommer (tror det er det de har i år også), og de har fungert perfekt. Og ecco-sandaler (fant til 1/2 pris, ellers synes jeg de er for dyre...) . Høst/vinter/vår-skoa husker jeg ikke, de er goretex-sko fra barnas hus (med sånne bamser på siden, men de er jo uansett for varme til å bruke nå). Faktisk har jeg aldri opplevd at de har klart å slite tuppene på skoa sine, selv om de har krøpet mye med dem. Så jeg mener bestemt at det enten må være noe galt med de skoa du kjøpte, eller så må de ha forferdelig dårlig kvalitet.
Gjest Skrevet 11. mai 2010 #12 Skrevet 11. mai 2010 Tingeling: Det var nok en blanding av dårlig kvalitet og lite gjennomtenkt av meg, som kjøpte slike fine skinnsko til ei som ikke går enda;) Men jeg skal kikke litt rundt etter noen andre sko til henne, vil ha noen som er høye i anklene som har god støtte, og da tør jeg ikke kjøpe joggesko til henne faktisk, hehe.. Om ikke de er litt høye da såklart! Var på butikken igjen idag og prøvde meg på "klaging", høflig og alt, og det var visst bare noe en måtte regne med. De skjønte det var kjedelig, men måtte bare regne med det. Hun ene sa faktisk at det var vanlig at barn som ikke går så mye selv, skrapte opp skotuppene selvom det var gummi"forsterkelse" på tåa.. Såeeh, ikke vet jeg! Lørdag er det shoppings, så da får vi se! Frem til da bruker hun Stonz'ene sine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå