Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kapabel...

...til å skjønne at DIB har mistet all integritet.

...til å skjønne at det er mange gærne damer her.

...til å ikke bry meg med at noen er troll og andre bare oppmerksomhetssyke

...til å skjønne at når det gjelder mine unger og deres oppdragelse, så vet JEG best.

...til å slutte å henge her. Gratulerer, dere har ødelagt hele sia.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Nei, du er bare kjedelig. Integritet meg midt i rassen.

Skrevet

LITT dramatisk i dag? Finn deg en ordentlig kampsak!

Skrevet

Det er utrolig komisk. Dere er helt gærne. Er dere sånn i real-life også?

LOL

Skrevet

Har tenkt det samme som deg mange ganger rocke-Tonje. Men likevel.. Når en har en litt dårlig dag så må en bare muntre seg opp ved å se hva alle andre driver og krangler om :-)

Underholdningsverdi er det ihvertfall her, men dette forumet blir vel ikke helt brukt etter hensikten lenger.

Skrevet

åh takk.

jeg skulle ønske du turte å signere med nick....

jeg kjenner meg helt nedbrutt og lei meg her jeg sitter. se hva de gjorde med meg her:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/141838994

jeg ville bare være morsom og kul som lut og patetica og de andre jentene. Men jeg er nok dømt til et liv i fornedrelse og underdanighet.

Skrevet

Nesten så du virker seriøs på siste innlegget ditt?:o Det finner jeg litt skremmende... At du prøver å få innpass hos de, i følge deg, kule/ populære jentene... -inne på DIB!? herliga london!

Skrevet

så galt,så tidelig i uka.

aiaiaiaiai,dette kommer til å bli gildt

Skrevet

Nei vettuhva.. slapp helt av.

Jeg syns bare det var interessant å se hvor fort de klipte meg rett ned.

Det er bare latterlig hele opplegget. Både at de har sin egen chatt her inne hvor de hauser opp hverandre og dyrker sitt eget kule-ego, og at de er veldig lite interessert i at folk de ikke kjenner blander seg inn i deres egen lille verden.

Det som er synd er at de er med på å trykke andre jenter ned, uten at de vet hvem de snakker til. Skremmende og veldig fjortis. Jeg tåler det, men jeg ganske sikker på at det er andre som har fått seg værre trøkk enn meg.

Jaja det var gøy for en kveld.

Skrevet

Skjønner litt hva du mener. Tenker at de "populære" alltid støtter hverandre, uansett. Eks: med kapabel er det heilt greit, hadde det derimot vært noen av ukjent nick, hadde fløyten fått en annen låt

Skrevet

Det er vel ikke det at de er så populære, det er vel heller at de dominerer så her inne for de er her så sinnsykt mye. Tragikere ;-)

Skrevet

Skrev det i anførselstegn da din lille gris

Skrevet

Men det er vel også fordi de faktisk bruker nicket sitt? Dered kjenner man det jo igjen! Det kunne jo dere også valgt å gjøre!

Skrevet

Så jeg hadde plutselig tilbringt like mye tid på dib som dem om jeg signerte med nick? for det henger jo på greip din lille sjipans

Skrevet

Du hadde blitt mer synlig, er ikke det temmelig opplagt?! De som er synlige blir ofte kalt populære, merkelig nok.

Skrevet

Jeg ser poenget ditt, men er ikke helt enig. Enkelte legger inn innlegg på innlegg nesten hver dag, og svarer også ekstremt ofte på andres innlegg. Har ingen problem med det altså, men må si jeg er glad det ikke er JEG som henger her inne så mye hver dag:)

Vi er alle forskjellige, med forskjellige behov:)

Skrevet

Hvem svarer du egentlig? Er så latterlig når dere ikke legger svaret der det hører hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...