håper å bli 3 barns mor Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Vi har nå prøvd å bli gravide i 2 år,her om dagen steg håpet. jeg tok en qr test på fredagen den viste svaaak positiv. tok en cbd på søndagen den viste ikke gravid men jeg har ikke gitt opp håpet helt.. snakket med de på fertilitets klinikken, de mente det var en kjemisk graviditet.. men det jeg reagerer på,er at symptomene mine ikke forsvinner og kroppstemperaturen er økende dag for dag... noen som har opplevd dette og likevel vært gravide?
håper å bli 3 barns mor Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2010 Glemte å si at det er 12 dager siden jeg skulle hatt TR..
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #3 Skrevet 11. mai 2010 Hei. Jeg opplevde å få positiv test 7 dager over ikm, to dager senere var den negativ så negativ og negativ igjen. Jeg var dessverre ikke gravid =( Hadde alle symptomer jeg oxo og på torsdag 4 uker etter ikm fikk jeg mensen =( Så kroppen kan jaggu meg tulle altså. Men trenger jo ikke være sånn for deg. kan jo hende du er gravid
håper å bli 3 barns mor Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2010 ok,godt å høre at det er flere av oss. blir jo så vanvittig forvirret og frustrert. var hos legen og tok test i stad,neg snakket med de på fertiliteten og de sendte meg til lab for å ta blodprøve..skal ringe i morra for å få svar! håper jeg snart kan få en endelig bekreftelse,enten jeg er eller ikke.. blir jo GAAAAAAL snart
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Ja det skjønner jeg! Var sånn jeg oxo hadde det.. Holdt på å bli gaal av ikke å skjønne hva som skjedde =S Håper ting blir som det skal denne mnd. Eller håper jo selvfølgelig ikke tr kommer i starten av juni da Men at det ikke blir sånt tull!!!! Får håpe det ordner seg for deg oxo. =)
håper å bli 3 barns mor Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2010 ja,det er faktisk bedre at tr kommer når den skal,istedefor å leve sånn i uvissheten... skal krysse fingrene for deg at tr ikke dukker opp,og at du får en positiv test og ikke noe tull :)
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Takk for det =) Får håpe ting ordner seg for deg oxo, og at du enten har en liten spire i magen nå eller at det snart kommer en =)
håper å bli 3 barns mor Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2010 takk for det.. har dere prøvd lenge å få en spire?
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Nei, dette blir faktisk 1pp. For vi prøvde jo ikke sist gang før jeg ikke fikk mensen dengangen!! Så nå som jeg hadde min første ordentlige mens (ferdig idag) er vi igang med å prøve=) Blir spennende.. Har jo hatt lyst på leenge, men vi skulle egentlig vente med å prøve til høsten. Så da alt dette med positiv test og negativ test skjedde ble vi jo veldig skuffa begge to. Så da bestemte vi oss for å begynne å prøve nå =)
håper å bli 3 barns mor Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2010 ok vi har jo prøvd i over 2 år som sagt,skal love deg at både forloveden og jeg hoppet i taket,når vi så den svake streken. tok forresten en til hjemme før jeg dro til legen.den var også svakt positiv. men som sagt hos legen var den neg.. så hvis blodprøven i morra er neg,skal jeg holde meg langt unna qr testene...
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #11 Skrevet 11. mai 2010 Ja huff det er ganske lenge =S Håper jeg slipper å vente så lenge. Men har hørt mange som sier at de testene hos legen trenger mer hcg for å slå ut da.. Så håpet er jo der fortsatt Men du får vente på svaret på blodprøven å se. Den viser hvertfall riktig Har ingen erfaring med qr tester så vet ikke jeg. Den jeg fikk positiv på var cb digital med ukesindikator. Så kanskje ikke 99% sikre likevel? hehe. Ellers var det kjemisk, men merkelig siden det var 7 dager etter ikm. Men men, sånn var det da.. Håper virkelig du får positiv bloodprøve =) Hadde jo vært kjempe morro da =)
håper å bli 3 barns mor Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. mai 2010 nei,håper det går fortere for deg har jo nesten begynt å gi opp håpet.. men skal ha noen pp til,skjer det ikke noe i løpet av dette året kaster jeg inn håndkle. blir sliten av det her... skal holde deg oppdatert på hva som skjer i morgen.. forbereder meg på neg svar...
frøken! Skrevet 11. mai 2010 #13 Skrevet 11. mai 2010 Greit å være forberedt på det.. men vi får håpe på positivt. Ja hold meg oppdatert =) Lykke til
håper å bli 3 barns mor Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 12. mai 2010 nå fikk jeg svaret.den var neg håper tr kommer snart,så jeg kan begynne neste pp..
frøken! Skrevet 12. mai 2010 #16 Skrevet 12. mai 2010 Huff så kjedelig =( Men da er det bare å gå videre til neste pp da ja. Så får vi håpe at den sitter da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå