Gå til innhold

er jeg vanskelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig fått nok av en tullete barnefar så sa til han at om han ønsker samvær med tulla så får han ta kontakt med familievernkontoret slik at vi kan lage en avtale der.Jeg har gjort det jeg har kunnet for å få han til å ta ansvar og være involvert men nå orker jeg ikke mer.

Han bryter til tider avtaler og sist gang nå så dukket han opp en time før avtalt og gikk rett inn ( stor overaskelse for meg og min venn som lå og sov på sofan) Vi har til nå ikke hatt noen fast avtale fordi jeg har tenkt at ja ja jo mindre intr han viser jo bedre ( han er en dritt uten like og gjør utrolig mye dumt) Alt jeg sier bare ignorer han slik at jeg kan ikke forklare han ting. tulla kjenner han ikke igjen mellom hver gang han ser ho, men han tror at så lenge de har samme gener så vet ho at han er pappan hennes og han synes selv han gjør en kjempe jobb som pappa. Han har de siste 4 mnd hatt samvær ca hver 3 uke og da 1- max 2 timer.

Etter at jeg nå sa han fikk ta kontakt med familevernkontoret har jeg fått noen stygge sms som feks at han mener jeg bare vil ødelegge for han og at jeg bruker barnet imot han ol. Jg vet jo at han ikke har noe grunnlag for dette men det går alikevel innpå meg. jeg ville aldri brukt dattra mi i ett hevn spill mot han ( jeg trenger ikke no hevn for han klarer fint å ødelegge for seg selv han altså)

Jeg vet jo at det blir vanskelig for noen som ikke kjenner hele saken å utale seg men synes dere jeg er vanskelig?

Og en ting til kan jeg egentelig nekta han samvær før vi har vert på familievernkontoret?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...