Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 når var sist dere hadde sex? og hvor ofte ca(gjennomsnitt) har dere det?? her er det mannen(og meg) som er litt nyskjerrige fordi vi er litt uenige om hvor ofte det er vanlig å ha sex. jeg synes to-tre ganger i uka er greit nå som jeg er gravid, slapp og kvaaaalm.... han tror jeg vil ha seg litt vær dag... når jeg ikke er gravid synes jeg annehverdag er fint:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Hmm,... alt for lite her! Aner ikke hvorfor vi ikke gidder. Jeg syntes mannen tar for lite iniiativ. Det er som om han venter på at jeg skal ta initiativ, så da blir det ikke for jeg trenger mer lyst fra hans side!. Så... ca 1 gang i uka. av og til kanskje 2 ganger i uka
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 det varierer og balanserer seg helt fint helt naturlig gitt! gjennomsnittlig annen hver dag, men i perioder blir det fort hver eneste dag flere ganger om dagen. Nå er ikke jeg gravid da, så jeg orker nok mere nå enn når jeg er gravid. Når jeg engang blir gravid vil nok et par ganger i uka være et greit gjennomsnitt tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Hadde sex på lørdag. Har vel i snitt 3-4 ganger i uka
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 vanligvis før jeg ble gravid så hadde vi sex hver dag, unntatt når det var langt på natt! eller når minsten kom løpende inn i sengen I begynnelsen av graviditeten hadde vi sex kansje 2 ganger for dagen, alt etter som mannfolket orket Men så fikk jeg kraftig bekkenløsning, så ble litt skjeldnere etter som magen vokste (hvertfall på meg) Men det går fint han får når han vil, enten i mus eller munn vi har vært sammen i 5 år og gifti 1, har snart 2 barn og sexlivet er fantastisk
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #6 Skrevet 10. mai 2010 Sist vi hadde sex: I går Hvor ofte: Ønsker annen hver dag, men ender opp på 2-4 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #7 Skrevet 10. mai 2010 Du får ikke standarsvar her. De som ofte har sex svarer. Det er litt sånn "Hvor mye veier du?" og så kaster alle de slanke seg over tråden og de overvektige dropper å svare. Har sett hundrevis av slike sex-tråder. Og de er ikke korrekt. Personlig mener jeg en mann som får like mye sex som det er uker i svangerskapet bør være en fornøyd mann. Her har vi det 2-3 hver dag. Ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #8 Skrevet 10. mai 2010 Sist var på torsdag og jeg fikk mensen på fredag så ikke sex her da. Vi har sex 2 ganger i uken nå, men i perioder med mye sykdom og annet blir det bare en gang. Jeg ville gjerne hatt det oftere, men mannen syns det er nok. Da jeg var gravid. Spessielt med første kunne jeg hatt sex hver dag for ble så utrolig kåt. Sel om jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #9 Skrevet 10. mai 2010 hihihi bra sagt du anonym 20.09 dvs at han egentlig ikke bør klage da:) da er vi vel sånn passe normale:) takk for svar da dere:) HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #10 Skrevet 10. mai 2010 Maks to ganger i uken, kan gå uker mellom hver gang.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #12 Skrevet 10. mai 2010 husker under sist savngerskap jeg også... hehehehee... da var vi barnløse og jeg var heltent hele 2.trimester...hihi:) vihadde oss to-tre ganger om dagen til tider... jeg driver og sier til han at han bare får være tolmodig til vi kommer litt inn i 2.tri så blir d helt vilt... hahahahaha!! håper jeg:) sist var jeg overhode ikke kvalm, nå er jeg drit kvalm, slitsom jobb og har en masete 3 åring:) hihi lover godt detta... HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #13 Skrevet 10. mai 2010 Det går veldig i bølgedaler. Er vi på topp, er det hver dag. Er vi langt nede, kan det gå en mnd i mellom hver gang. Men gjennomsnittet er vel 2-3 ganger i uka... Sist vi hadde sex var da spiren sat, og det er nesten 6 uker siden! Jeg vil gjerne ha sex hver dag nå, mens han ikke vil... Kjipt det der...prøver å friste han, men han vil tydeligvis ikke..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 hadde sist sex i går. Går veldig i bølgedaler hvor ofte det blir, enkelte perioder nesten daglig, andre perioder 1-2 ganger pr mnd. Nå har vi vært sammen i 7 år, vi hadde oftere sex for 3 år siden og før det. Har barn på 10 og 4,5 år. I begynnelsen av forholdet hadde vi sex gjennomsnittlig kanskje 8 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #15 Skrevet 10. mai 2010 Hver 3 dag før jeg ble gravid.. Etterhvert ville han ikke mer enn hver 14 dag (sikker pga magen) og nå orker jeg ikke tanken på sex lenger.. Nårikke jeg føler meg attraktiv (får aldri oppmerksomhet lenger) så har jeg ikke sexlyst heller..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #16 Skrevet 10. mai 2010 Vi har sex 2 ganger i uka sånn ca, noen ganger 3..Er passe for oss. Har ikke hatt sex på 5 dager nå pga mensen. Vi har 2 barn, er ikke gravid, vært sammen i 6 år.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #17 Skrevet 10. mai 2010 Er vel en 4-5 dager siden sist. Ligger normalt på 3-4 ganger i uken. Vært sammen i 14 år.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #18 Skrevet 10. mai 2010 Hadde sex i går kveld og på fredagen Men vanligvis har gjennomsnittet ligget på 1-2 ganger i uken i de siste. Mye fordi vi er sliten og har mye å gjøre. Etter min mening vil jeg helst ha hver dag, hvertfall annenhver dag. Prøver å få det sånn nå mannen vil ha hele tiden om han kan, hehe, men maser ikke i det hele tatt.. veldig tålmodig sjel.. Ved første graviditet hadde jeg sex nesten hver dag, da var formen fin. Men andremann varierte det veldig pga dårlig form.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #19 Skrevet 10. mai 2010 En til to ganger i uken, noen ganger sjeldnere. Har vært sammen i 8 år, og har et barn på 9 mnd. Da jeg gikk gravid var det ca det samme.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #20 Skrevet 10. mai 2010 Stakkars mannen min. Venter nr 3 og har vært plaga med alle svangerskapsplager det går an å få. Sex-lysten er lik null, men anstrenger meg slik at det kanskje blir to ganger i måneden. Skal ta det godt igjen etter fødsel, for egentlig er vi veldig gla i godt sexliv begge to. Men akkurat nå klarer jeg det ikke. Er det virkelig ingen andre gravide som sliter med dette?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #21 Skrevet 10. mai 2010 en gang hver tredje måned ca etter fødselen, gjør vondt ennå - tror de har sydd for trangt - så kjennes ut som et svært blåmerke...og jeg mister all sexlyst lenge etterpå...satser på at det tar seg opp etterhvert
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #22 Skrevet 10. mai 2010 Jeg kan ikke huske sist jeg hadde sex engang. Er gravid, men aner ikke når det kan ha skjedd. For, som sagt, jeg aner virkelig ikke tidspunktet for siste sengevals. Well. Har vært sammen i 10 år. Har to barn på 5 og 1 år. Mangler liksom overskudd. Kan bli kåt iløpet av dagen, men da er det så mye annet som må gjøres. Og når kvelden kommer, er kåtheten borte og søvnbehovet uoverkommelig. Vi har kanskje sex 1-2 ganger i mnd. Tror jeg. Dersom det er så ofte.....men jeg er inderlig glad i han. Og han er supersexy. At han ikke har forlatt meg pga sex hunger er egentlig litt rart.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #23 Skrevet 10. mai 2010 Vi hadde sex sist den 20.april.. Og planlegger å ha sex igjen den 28.mai.. Grunnen er at han nå ligger midt i oljesølet i Mexicogulfen, og er med på (de mislykkede) forsøkene med å stanse oljelekkasjen.. 5 uker er lang tid, men vi holder ut! Når han er hjemme må vi jo ta igjen det forsømte, så da er det 4-6 ganger i uka.. Har vært sammen i 16 år..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2010 #24 Skrevet 10. mai 2010 Akkurat nå er det labert. 4 unger og nummer 5 i magen, er trett og sliten dagen lang. Null energi! Hadde sex i går, men tror vi kun har hatt sex 4 ganger de siste 6 ukene. Tar seg opp igjen. "Normalt" har vi sex 4-6 ganger i uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå