Gå til innhold

Da flytter jeg ut paa verandaen med

Anbefalte innlegg

Skrevet

et glass roedvin opg satser paa at det fremdeles snoer noen steder i Norge.

Ha en fortreffelig aften alle sammen !

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Skål! Sol og null grader her i Bergen, det kan du ta med det ut;)

Gjest sug lut
Skrevet

Det har sluttet, nå skinner aftensolen og jeg har lukt rare ting ut av plenen (alt vokser mye fortere enn plen - groblad og løvetann og noe unevnlig) mens ungene spiller badmington. Tror ikke jeg har lyst på mer snø nå, men ser det kommer tre fnugg hver gang det kommer ei sky... Kos deg på verandaen!

Gjest amandine
Skrevet

Du lut, det snødde her også i dag morges... fy f

Skrevet

Kan melde om 0 cm sne i midt-norge akkurat her jeg bor i dag.

I går var det dog masse snø her, ÆSJ!

Håper på strålende sol fremover for hagemøblene og trampolina er oppe. Grillen står for tur.

Jeg vil ha vår og sommer! Er jo ikke sååå lenge til vinter igjen:s

Skrevet

Her er det også rundt 8-10 grader på dagene. Syklene er hentet frem og snøfreser pakket bort. Vintersko er gjemt bort i hyllene og mor gleder seg stort over det vakre, gule ugresset som dukker opp i veigrøftene. Ahhh.

Gjest amandine
Skrevet

Og nå er det f... meg helt hvitt ute!!!

Gjest sug lut
Skrevet

Nei! Har du fått det, nå? Her er det strålende, og ettersom skyggen av huset fortrenges av sola, forsvinner rimfrosten i grasset - var ei kald natt. Men jeg har hatt morgenkaffen ute - du skulle vært her, jeg har verdens beste kanelboller også...

Gjest amandine
Skrevet

Så deilig! Her er det helt helt stille, sånn som det bare blir når det snør... PCkaffe her, nykvernet Malabar, det hjelper mot nesten alt.

Skrevet

Åå, kaffe og kanelbolle hadde hjulpet fint på da jeg måtte skrape bilen for is i dag...

Gjest sug lut
Skrevet

Da har vi fordelt byrdene: dere måker og skraper, jeg baker og koker.

Skrevet

Flottings, bare vi får spise og drikke etter du har baka og koka!

:-)

Gjest amandine
Skrevet

Jeg stryker bunadskjorter også, om noen trenger...

Skrevet

Å det hadde vært storveis! Selv om jeg har mistet litt lyst på bunadbruk... Sitter liksom ikke som den skal lenger og iht etasjen under så er det jaggu en masse regler man må følge ved bruk også!

Det er noe galt med meg.... jeg liker ikke søttende... vil ikke gå med bunad, hater gammel jegermasj - Hva kan jeg gjøre?

Gjest amandine
Skrevet

Synes det er veldig stas med bunad, jeg da! Og veldig tilgivende i forhold til å holde inn magen.. Mitt verste problem er egentlig at jeg har fått så store pupper, den gang jeg fikk bunaden hadde jeg 75B, nå er vi i 80DD....

Men når jeg har min på, gubben har sin, og alle ungene har drakter, da synes jeg vi er ordentlig fine, altså! For ikke å snakke om at jeg blir helt nyforelsket, mannen er ordentlig staselig i bunad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...