Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Vi har kjøpt Reflex bunad på Barnas Hus, og lurer litt på..er disse litt små i størrelsene? Gutten vår bruker nemlig str.62 nå, men den bunaden i str.68 er ikke altfor stor for han... Tenkte å bruke den på 17.mai, men håper at den kan passe i dåpen om én måned også... Bare han ikke vokser for mye i lengden innen den tid... Klarer ikke bestemme meg for om vi skal returnere den, sjanse på at str.68 passer om en måned også, eller om vi skal kjøpe str.74...men, da kommer han til å svømme i den på 17.mai...
n74 Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Min erfaring er at de er litt mindre i størrelsen enn klær kjøpt hos Lindex, Cubus osv. Vi bruker nå 62 i de klærne fra Barnas hus. Mens de fleste klærne i den størrelsen er for stor fra de andre butikkene. I alle fall gjelder dette bodyer.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2010 Okei..takk for innspill.. Vi har ikke noen klær derfra, bortsett fra en ullbody fra Reflex..og den er str.68, og den bruker han nå.. Den sitter som et skudd.. Tør ikke prøve hele bunaden med skjorte ordentlig på, for han gulper så ofte.. Og gulper han på den får vi i hvert fall ikke returnert den..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. mai 2010 #4 Skrevet 10. mai 2010 Har kjøpt endel Reflex-bodyer til flisa i det siste, og de er ihvertfall små i størrelsen...En hel størrelse mindre vil jeg faktisk påstå, i forhold til LIndex/ Cubusbodyer osv (str 92 i reflex tilsvarer 86 i vanlig str)
Anettemor82 Skrevet 11. mai 2010 #5 Skrevet 11. mai 2010 Damen i butikken sa det var lurt å gå opp en str i bunadene. Vi kjøpte str. 80 til vår gutt som til vanlig bruker 74. den passet perfekt i konfirmasjonen for noen uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå