Gå til innhold

Hvilket kjønn "vil" dere ha?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg merker veldig på kroppen det at jeg vil ha en sønn. Ikke det at jeg blir skuffet hvis jeg får jente, men jeg har alltid hatt følelsen på at jeg "er" en guttemamma, hvis dere skjønner. Merkelig det der...

Det er jo ikke noe galt i ønske seg et kjønn framfor et annet, men det er kanskje noe man ikke pleier å snakke høyt om?

Så hvis dere kunne velge, hva ville dere hatt og hvorfor?

Fortsetter under...

Det er vel det samme. Jeg vil ha gutt, og jeg vil ha jente. Får gjerne begge deler, i uansett rekkefølge. Akkurat i dag tenker jeg på gutt, fordi jeg har funnet et fantastisk fint guttenavn. Men i morgen finner jeg sikkert ut at jeg har et supert jentenavn og da tenker jeg på å ha en jentebaby...og sånn fortsetter dagene. Det betyr ikke at jeg ønsker det ene mer enn det andre, men at jeg blir overlykkelig uansett. Og det er ikke det politisk korekte svaret, men min personlige mening. :)

Først var jeg kjempesikker på at jeg ville ha jente. Når tanken på at jeg er gravid har lagt seg litt merker jeg at hvis babyen blir frisk har det ingenting å si :) Men det er rart å prøve og forestille seg kan produsere en gutt inni kroppen min - jeg er jo ei jente!! Så jeg føler det mest naturlig at det er ei jente, men nå får vi se da

• 3 uker senere...

Annonse

Selv om jeg blir like glad for begge kjønn og selvfølgelig først og fremst vil ha en frisk og velskapt baby, må jeg innrømme at jeg ønsker meg ei lita jente. Veninna mi trodde visst instinktivt at det var ei jente da jeg fortalte henne at jeg var gravid, så da gjenstår det å se om hun har rett:)

• 2 uker senere...

Det spiller ingen rolle hva som kommer! :-) Har en følelse på at det kanskje blir ei jente.. Er da bare 10 uker på veg, men ser bare for meg at det blir ei lita ei! :-) Det praktiske hadde vært og fått en liten gutt siden jeg har småbrødre på 4 og 1 år, og har Masse utstyr til en gutt å i blått! :-) Men uansett hva det kommer til, blir jeg kjempe glad så lenge h*n er frisk og rask!

Men jeg skal helt klart høre hva kjønnet er om det er mulig på først UL :-DD

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...