Sandy84 Skrevet 10. mai 2010 #1 Skrevet 10. mai 2010 Når legger dere 3mnd bebisene deres? Han her er trøtt som en dupp kl 7 så da bader vi og er i seng til halv åtte, sovner mellom halv ått og åtte en gang, Han våkner kl 8 om morgnen da.. 1 nattmating..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. mai 2010 #2 Skrevet 10. mai 2010 Gutten vår legges i 19-20 tiden hver dag. Han er 8 uker gammel. Står opp i 8-9 tiden neste morgen, med to nattmatinger...
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 10. mai 2010 #3 Skrevet 10. mai 2010 jenta mi er 3,5 mnd kveldstellet begynner kvart over 6 sånn ca. bader henne å så tar vi på pysjen før hun får en tallerken grøt å sviske\blåbær mos å en flaske melk til slutt er i seng 7- 7.15. så sover hun til 7 neste morgen ingen natt mat sånn har det vært siden hun var rett under 3mnd. sluttet med natt måltid da hun var 6 uker
Sandy84 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2010 Håper jeg kan begynne med litt grøt snart på kvelden jeg også, han er så sulten på natta at det er en gru! bare ligger og leiter etter smokken i søvne, må ha den i munnen, hvis ikke så skriker han i søvne... merkelig. tatt han opp to ganger om nettene nå og maten går ned som bare det og han sover i 2 timer kjemperolig , hel ttil han finner ut at an er sulten igjen.. bah, slitsom, kan jo ikke go han mat så ofte så må sitte ved sengekanten og passe på at smokken er i munne stort sett mesteparten om natta, bortsett fra noen timer etter mat...
Gjest Skrevet 10. mai 2010 #5 Skrevet 10. mai 2010 gutten min er 3,5 måned. vi begynner med kveldstellet cirka halv syv, han bader annenhver dag cirka... så får han en flaske i stuen, så ti minutters kose tid på mammaen eller pappaen sitt bryst, så er det i seng syv-halv åtte... sovner etter ett kvarters tid, må noen turer inn for å putte smokken i munnen som han har begynt å kaste på gulvet... så sover han til 7-8 neste morgen. ingen nattmating.
Guttemamma x 3 Skrevet 11. mai 2010 #6 Skrevet 11. mai 2010 Gutten her legger seg i 21-22-tida, avhengig av når han er ferdig med kveldens "fylle bleier med bæsj"-runder. Da sover han til i 7-8 tida om morgenen da han starter med en ny runde med å fylle bleier. Vil vanligvis ha mat sånn i 3-4 tida og i 6 tida. Vi synes det er en stor forbedring for tidligere hadde han en time med flere bæsje-bleier sånn mellom 3 og 4 på natta. Nå trenger vi nesten aldri å skifte bleie midt på natta lengre. Han er forresten 4 mnd. og har vært sånn i ca 1 mnd. nå.
Gjest Iris<3 Skrevet 11. mai 2010 #7 Skrevet 11. mai 2010 Mini på 11 uker nekter å legge seg før i 23.00-tiden. Har gitt opp å legge henne tidligere, for da er hun lys våken og vil leke, og hyler om vi prøver å putte henne i seng. Går helt fint om vi drøyer til senere. Er fortsatt oppe og spiser 2-3 ganger i løpet av natten (mm), og står opp igjen rundt 10.00. Gleder meg til hun begynner å legge seg tidligere så jeg og pappaen kan få litt tid sammen om kvelden! Håper det ordner seg av seg selv etterhvert.
Line* Skrevet 11. mai 2010 #8 Skrevet 11. mai 2010 Men til dere hvor babyen sover gjennom (nesten) hele natten, får de mme? Sjelden de gjør det med kun morsmelk, så bare nysgjerrig på hva babyen får. Jeg fullammer og gutten får fortsatt mat hver tredje time uansett dag eller natt..
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. mai 2010 #9 Skrevet 11. mai 2010 Lillejenta sover fra åtte til åtte ca med to nattmåltider. Fullammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå