Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det blir visst litt mange spørsmål... :o

Jeg begynte på provera på lørdag. Og skal ta blodprøver 2/3 syklusdag og 22/23. Men 22/23 har jeg begynt på neste provera runde. (skal ta povera 2 ganger) Men gjør det noe?

Jeg skal tilbake til gyn når de har fått svar på prøvene, for å få henvisning til Lap. Jeg skal til akunpunktur neste fredag. Det er et sted i Bergen som er veldig anbefalt. husker ikke navnet nå. Men vil det ha noen innvirkning på blodprøvene jeg skal ta? Jeg vil jo at de skal bli bedre, men ikke så bra at jeg ikke får Lap ;) Hvis det virker med akunpunktur da... Men jeg føler at jeg vil prøve alternative ting før jeg må i narkose, proppa full av hormoner osv osv...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Disse prøvene du skal ta er for å finne ut hormonbalansen din i begynnelsen av syklusen og så, for å sjekke om du ahar hatt EL.

Provera hjelper deg til å få mensen, omd et ha rnoen innvirkning på blodprøvene, aner jeg ikke, spør--

Det finnes en liten studie om pcos og elektroa akkupunktur, det hjalp litt hvis du var relativt slank og hadde regelmessige sykluser. Ellers hjalp det ikke.

Men for all del man kan jo prøve, jeg har selv kun prøvd det mot kroniske smerter og det hjalp meg desverre ikke.

Noe som har hjulpet med innenfor pcos er regelmessige behandlinger hos osteopath, han mener at pga eggstokkene mine har jeg mye spennigner i magen og dette kan ha forindret/forhindrer at jeg ble gravid.

Etter jeg begynte hos ostepath har jeg fått ganske regelmessige sykluser og med EL (antar jeg, jeg blir i allefall skikkelig pms troll 2 uker før mens)

Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Tenker det er verdt å prøve det :) Vi har det ikke travelt enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...